• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400081713022
  • خبرنگار : 71575

عاشوری: جای یک تیم لرستانی در لیگ برتر خالی است

عاشوری: جای یک تیم لرستانی در لیگ برتر خالی است

سرمربی خیبر خرم‌آباد می‌گوید صدرنشینی نباید بگذارد پشت‌مان باد بخورد.

محسن عاشوری، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط این تیم و تساوی برابر مس شهر بابک اظهار کرد: ما برای پیروزی در این دیدار به میدان رفته بودیم و عملکرد خوبی هم داشتیم اما فقط توانستیم در خانه حریف یک امتیاز کسب کنیم. از مسوولان چمن ورزشگاه امام علی(ع) تشکر می کنم که با نگهداری از چمن این ورزشگاه باعث شدند تا شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم باشیم. فیزیکی و تاکتیکی بودن دو تیم باعث شد تا شاهد موقعیت‌های کمی باشیم و نتوانیم آن طور که می‌خواهیم تفکرات ذهنی خود را بر حریف دیکته کنیم.

او ادامه داد: شرایط کلی تیم خوب است. هنوز زمان زیادی مانده است و بازی‌های زیادی داریم. خوشحالم که بازیکنان خوب، باانگیزه و پرتلاشی داریم که حتی تا لحظه آخر هم برای گل زدن تلاش می‌کنند. نباید گول پیروزی‌های پشت هم را بخوریم و پشتمان باد بخورد. در هر بازی انگیزه خاص خود را داریم و برای پیروزی به میدان می‌رویم. از الان صحبت درباره لیگ برتر و صعود خیلی زود است اما هدف ما همین است و در همین راستا هم در هر بازی به میدان می‌رویم. بازیکنانم به خودباوری رسیده‌اند و به آن‌ها ایمان دارم و می دانم که موفق خواهیم شد.

سرمربی  خیبر خرم‌آباد تصریح کرد: شرایط تیم و بازیکنان خوب است و خدا را شکر مشکلی نداریم. روحیه تیمی بالایی داریم و در هر پست بازیکنانی داریم که می دانیم هر موقع به بازی گرفته شوند، می‌توانند بهترین عملکردشان را برای خیبر ارائه کنند. هدف ما خوشحال کردن مردم لرستان است تا بعد از مدت‌ها و حضور گهر درود در لیگ برتر، یک بار دیگر لرستان را در بالاترین سطح فوتبال ایران صاحب نمانیده کنیم. جای هواداران و به خصوص هواداران ما در ورزشگاه‌ها خالی است و امیدوارم به‌زودی بستری فراهم شود تا همه تیم‌های پرطرفدار از جمله خیبر بتوانند از یار دوازدهم‌شان یعنی هواداران در ورزشگاه‌ها بهره ببرند.

عاشوری در پایان گفت: تیم منظمی داریم و باید همین را اساس کار خود در ادامه راه قرار دهیم. از مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که در تلاش است تا تیم ما دغدغه‌ای نداشته باشد و بازیکنان و کادر فنی با خیال راحت در میدان حاضر شویم. یک پارچگی و اتحاد تیم باید حفظ شود تا بتوانیم در همه دیدارها هم موفق باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۹ ۰۷:۳۹

درود بر محسن عاشوری عزیز باشناختی که از علم فوتبالی شما داریم شک نداریم که انشالله موفق میشی .خوشتیپ هم هستی

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۹ ۱۴:۲۷

شاه تماشاگران ایران خیبری های لرستان زلزله هشت ریشتری لرها در راه است....زنده باد ایران بزرگ

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۹ ۱۵:۲۹

عرض سلام وخسته نباشیدبه مدیریت قوی وتوانمندوکادرفنی مجرب وباتدبیروبازیکنان شجاع وباغیرت باشگاه قدرمندومردمی خیبرخرم ابادانشاالله دراینده شاهددرخشش بیشترهمه شماعزیزان خواهیم بود.یاعلی