• شنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۰ / ۰۴:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400101007031
  • خبرنگار : 90047

اسکی باز معلول: هنوز هم امیدوار به اعزام به پارالمپیک هستم

اسکی باز معلول: هنوز هم امیدوار به اعزام به پارالمپیک هستم

عضو تیم ملی اسکی معلولان در رشته اسنوبرد پس از حذف از لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک گفت: با وجود این که از لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک زمستانی خط خوردم، اما همچنان امیدوار به اعزام هستم و تمرینات خود را متوقف نکرده‌ام.

پوریا خلیل تاش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از بازیهای پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره ۳ سال به طور پی در پی تمرین می‌کردم تا با کسب سهیمه در پارالمپیک چین نیز حضور داشته باشم، حتی برای بهبود عملکردم تمریناتم را در جزیره کیش دنبال می‌کردم تا در بهترین شرایط عازم چین شوم. با وجود این که سهمیه کسب کرده‌ام اما به دلیل سیاست کیفی‌گرایی کمیته ملی پارالمپیک و با نظر کمیته فنی صلاحیت حضور در این رقابتها را ندارم، البته این طور نیست که حق من خورده شود اما امیدوارم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای پیگیری تمرینات در جزیره کیش تحت حمایت فدراسیون یا کمیته ملی پارالمپیک بودید، گفت: در جزیره کیش علاوه بر پیگیری تمرینات خود، کار هم می‌کردم تا هزینه ایاب و ذهاب و سایر مخارجم را تامین کنم. در ۳ سال گذشته تمام تمرکزم روی اسکی بوده و تلاشم در ابتدا کسب سهمیه و سپس حضور موفق در پارالمپیک زمستانی بود. البته با تمام این سختی‌ها معتقدم خدا بزرگ است و کسی که این همه زحمت کشیده حقش پایمال نخواهد شد.

این اسکی باز معلول خاطرنشان کرد: حتی اگر به پارالمپیک چین هم اعزام نشوم، چیزی را از دست نداده‌ام و در ۳ سال گذشته تلاش کردم تا در رشته اسنوبرد پیشرفت خوبی داشته باشم. به هر صورت امیدوارم تا ۴ بهمن که لیست نهایی ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک به مسوولین برگزار کننده باید اعلام شود، کمیته ملی پارالمپیک در خصوص نفرات اعزامی دوباره تجدیدنظر کند. 

خلیل تاش در پایان پیرامون این پرسش که در صورت اعزام آیا تصور می‌کنید جزو ۱۰ نفر برتر پارالمپیک زمستانی قرار بگیرید، گفت: فاصله امتیازات من با نفر اول دنیا چیزی حدود ۳ تا ۴ ثانیه است و خود را در این جایگاه می‌بینم که در جمع ۱۰ نفر برتر قرار بگیرم، البته من هنوز تمرینات خود را متوقف نکرده‌ام و همچنان امیدوار به اعزام هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha