• پنجشنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400102317344
  • خبرنگار : 71572

قول سولدو به هواداران تراکتور

قول سولدو به هواداران تراکتور

سرمربی تراکتور از عملکرد بازیکنانش در دیدار با نساجی ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، تراکتور و نساجی امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. هر دو نیمه بازی خوبی انجام دادند و بعد از دریافت گل، با نظم تیمی و روحیه خوب به گل رسیدیم و کمترین پاداش برای شاگردانم، پیروزی بود.

او افزود: بازیکنان تعویضی خوب بازی کرده و وظایفشان را به بهترین نحو انجام دادند. سامان نریمان جهان را به دلیل آسیب دیدگی جزئی به زمین نفرستادم. بازیکنانی که آمادگی صد درصد دارند، بازی می‌کنند، چرا که بازیکنی با آسیب دیدگی جزئی، احتمال دارد در صورت بازی کردن، مصدومیتش تشدید شود.

سرمربی تراکتور گفت: ما قبل از هر بازی تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده و نقاط ضعف و قدرت رقبا را به بازیکنان گوشرد می‌کنیم. عملکرد شاگردانم امروز در میانه میدان، همچون چند بازی اخیر خوب بود.

سولدو در ادامه درباره برنامه‌اش برای تقویت تراکتور در نیم‌فصل توضیح داد: ما برای تقویت تیم برنامه داریم. می‌خواهیم روند خوبمان برای نیم فصل دوم حفظ شود. شرایط تراکتور در جدول باعث شده کمی روی تیم فشار باشد و بارها در کسوت بازیکن و مربی چنین فشاری را تجربه کرده‌ام و می‌دانم چگونه شرایط را بهبود بخشیم.

او ادامه داد: من اسم چند بازیکن را به باشگاه داده‌ام و باشگاه نیز چند بازیکن به من معرفی کرده است. پیدا کردن بازیکن خوب در میانه فصل بسیار سخت است چون بازیکنانی که بیرون مانده‌اند، از شرایط مسابقه دور هستند و در سطح ایران نیز بازیکن خوب که شرایط آمدن به تراکتور را داشته باشد، کم است. بازیکنان جدید برای هماهنگ شدن با تیم، باید مدتی کنار سایر بازیکنان تمرین کنند.

سرمربی تراکتور بیان کرد: من بارها گفته‌ام فصل سختی داریم. تغییرات زیادی در بازیکنان ایجاد شده است. به هواداران حق می‌دهم و تلاش می‌کنم این نگرانی رفع شود. من تضمین می‌دهم که به سختی با تیم کار خواهم کرد و به این موضوع ایمان دارم که روز به روز بهتر می‌شویم. همین امروز دو بازیکن جوان از آکادمی فوتبال تراکتور بازی خوبی انجام دادند. این موضوع برای باشگاه تراکتور یک برد به شمار می‌رود.

سولدو افزود: وضعیت برای همه مشخص است و همگی باید برای برون رفت تراکتور از این وضعیت، تلاش کنیم. ما در هفته های اخیر خوب بازی کرده‌ایم و گل‌های مفت دریافت کرده‌ایم. روند تیم روز به روز بهتر می‌شود.

او در پایان گفت: تعویض‌ها یک مقدار روی روند کار ما تاثیر گذاشت. مجبور شدیم از قنبری در سمت راست استفاده کنیم. همچنین از دشتی به دلیل نبود دفاع راست، در این پست استفاده کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha