• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400120806177
  • خبرنگار : 30054

ایمن سبز؛ تامین کننده و وارد کننده مواد اولیه شیمیایی

ایمن سبز؛ تامین کننده و وارد کننده مواد اولیه شیمیایی

شرکت ایمن سبز پرشیا، مجموعه‌ی وسیعی از مواد شیمیایی بسیار مرغوب را در سریع‌ترین زمان ممکن، در اختیار خریداران قرار می ‎دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایمن سبز، در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین محصولات شرکت ایمن سبز پرشیا می‌پردازیم:

محصولات مهم شرکت ایمن سبز

1. ایزوپروپیل الکل: ایزوپروپیل الکل، که یک ضد عفونی کننده بسیار مناسب برای استفاده‌ی روزانه است، با کیفیت بسیار بالا آماده‌ی ارائه به خریداران است.

2. خمیر پیگمنت آلومینیوم: شرکت ایمن سبز پرشیا می‌تواند خمیر پیگمنت آلومینیوم مرغوب را، که در صنایع خودروسازی در پوشش‌های متالیک استفاده می‌شود، برای تولیدکنندگان صنایع خودروسازی تامین کند.

3. سیکلوهگزانون: سیکلوهگزانون حلال ‌صنعتی مهمی است که یکی از مهم‌ترین مواد اولیه در تولید نایلون به شمار می‌رود. همچنین این حلال به طور گسترده در لاک ها، رنگ ها و رزین ها استفاده می‌شود.

4. متوکسی پروپانول: متوکسی پروپانول که در صنعت چاپ برای تولید مرکب های چاپ استفاده می‌شود، با بهترین کیفیت از شرکت ایمن سبز پرشیا قابل تهیه است.

5. اتیل گلایکول: اتیل گلایکول، حلالی پرکاربرد است که به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می‌شود. اتیل گلایکول از خانواده‌ی گلایکول اترهاست، و به همین دلیل می‌تواند بسیاری از مواد قطبی و غیر قطبی را در خود حل کند. به همین دلیل از این حلال برای ساخت انواع رنگ‌ها، پوشش‌های سطح، لاک‌ها و جوهرها استفاده می‌شود.

6. شوینده توربین zok 27: مایع شوینده zok 27 که به عنوان شوینده‌ی کمپرسور توربین های گازی به طور گسترده‌ای جهت شستشوی انواع توربین‌های گازی استفاده می‌شود، توسط شرکت ایمن سبز پرشیا وارد و تامین می‌شود.

7. حلال چاپ: جوهرهای چاپ، امروزه برای چاپ محصولات مختلف از مجلات گرفته تا بسته بندی مواد غذایی و برچسب‌ها مورد استفاده قرار می ­گیرند. این شرکت، به عنوان یک وارد کننده مواد شیمیایی، آماده است تا حلال چاپ مورد نیاز تولیدکنندگان محترم را تامین نماید.

8. اتیل گلایکول: اتیل گلایکول، حلالی پرکاربرد است و به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می‌شود. از این حلال در صنایع رنگ، پوشش سطح، لاک و جوهر استفاده می‌شود.

9. متوکسی پروپیل استات: متوکسی پروپیل استات به علت قدرت حلالیت خوبی که دارد، در بسیاری از رزین‌ها و رنگ‌ها استفاده می‌شود. این حلال با کیفیتی عالی در شرکت ایمن سبز موجود می‌باشد.

تاریخچه‌ی شرکت ایمن سبز، وارد کننده مواد شیمیایی

شرکت ایمن سبز به عنوان یک شرکت بازرگانی معتبر و با سابقه در زمینه تامین مواد اولیه شیمیایی، به رابطی قابل اعتماد برای بر طرف کردن نیاز مصرف کنندگان داخلی مواد  شیمیایی تبدیل شده است. این شرکت در سال 1384، با هدف تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع شیمیایی تاسیس شده است.

این شرکت با انجام بازرسی های کمی و کیفی هم در کشور مبدأ و هم در مقصد توسط شرکت های معتبر بازرسی بین المللی، سعی در ارائه‌ی محصولات با کیفیت و مرغوب به خریداران دارد.  نظارت مستمر و کنترل دقیق بر نحوه انبارداری و نگهداری کالاهای وارداتی مواد اولیه شیمیایی از استانداردهای اصلی و رویه‌ی اصولی این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت ایمن سبز، به عنوان وارد کننده‌ی معتبر مواد شیمیایی، با داشتن دفاتر فعال مستقر در  آلمان و امارات متحده عربی در راستای تأمین مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز صنایع رنگ و رزین، چسب، مرکب وجوهر، چاپ، شیمی ساختمان و دارو سازی، با معتبرترین شرکت‌های تامین کننده‌ی خارجی همکاری می‌نماید.

سخن پایانی

شرکت ایمن سبز با در نظر گرفتن تمامی استانداردها، امکان دسترسی به طیف گسترده ای از مواد اولیه شیمیایی، از جمله انواع حلال مانند اتیل گلایکول، بوتیل گلایکول، ایزوپروپیل الکل، سیکلوهگزانون، متوکسی پروپیل استات، متوکسی پروپانول و ... را فراهم آورده است. همچنین این شرکت در واردات و تامین انواع رنگدانه ها و فیلر مانند خمیر پیگمنت آلومینیوم و شوینده های صنعتی مانند شوینده توربین zok 27 نیز فعالیت گسترده‌ای داشته و آماده‌ی انجام همکاری با خریداران محترم از صنایع مختلف می‌باشد.

ایمن سبز

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha