• شنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401012010609
  • خبرنگار : 71460

اسکوچیچ: بازیکنانم انگیزه خوبی برای دیدار با انگلیس و آمریکا دارند

اسکوچیچ: بازیکنانم انگیزه خوبی برای دیدار با انگلیس و آمریکا دارند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حاضر به صحبت درباره جنبه‌های سیاسی بازی با انگلیس و آمریکا نشد.

به گزارش ایسنا در صحبت‌هایی که بی بی سی از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران درباره بازی در جام جهانی و مقابله آمریکا منتشر کرده آمده است: بازی ایران و آمریکا از نظر هواداران می تواند بازی جذاب و هیجان انگیزی باشد ولی من از نظر فوتبالی به آن فکر می کنم. ما در مرحله قبل نیز برابر بحرین و عراق نیز دیدار داشتیم و الان هم دیداری داریم که فقط از نظر فوتبالی به آن می پردازیم.

او در پاسخ به این سوال که خاطره ای از دیدار ایران و آمریکا دارد یا خیر گفت: خیر من آن دیدار را ندیدم ولی آقای حمید استیلی که اینجا حضور دارد در آن دیدار در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفت و گلزنی کرد.

او درباره حرکات دیپلماتیک که در بازی قبل دو تیم در جام جهانی صورت گرفت، گفت: من فقط به شرایط فوتبالی فکر می‌کنم. فوتبال باید وسیله ای برای برقراری صلح بین کشورها باشد و درباره حرکات سیاسی و دیپلماتیک در فوتبال نظری ندارم. و این چیزی است که از ورزش انتظار می‌رود اما همان‌طور که گفتم من تنها روی بازی تمرکز خواهم داشت.

او درباره دیدار ایران با آمریکا و انگلیس زمانی که این دو کشور و ایران در حال تلاش برای مذاکرات هسته ای هستند و برخورد سیاستمداران ایرانی با این دیدار نیز گفت: وظیفه من نیست که درباره سیاست صحبت کنم. من فقط درباره مسائل فوتبالی صحبت می‌کنم. 

او درباره دیدار با انگلیس و آمریکا نیز گفت: بازیکنان انگیزه خوبی برای رویارویی با انگلیس و آمریکا خواهند داشت و انتظار واکنش خوبی از بازیکنانم در این دو بازی را دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۲۲:۲۷

برای صعود در جام جهانی فقط باید با کارلوس کیروش قرارداد امضا شود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۱۶:۳۶

آقای اسکوچیچ انگیزه بدون برنامه و تاکتیک به درد نمیخوره.مثل دوره قبل که به لطف گل به خودی بازیکن مراکش وبه لطف پنالتی مقابل‌ پرتغال ودفاع اتوبوسی مقابل اسپانیا در نهایت با چهار امتیاز در مرحله گروهی حذف شدیم.دوره قبل هم بازیکن‌های ایران انگیزه داشتن ولی آقای کی‌روش هم هیچ برنامه و تاکتیکی مقابل این سه تا تیم نداشت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۲ ۱۵:۴۰

اصلاح لیگ و بازنگری در آن انشاالله شکست رقیبان در جام جهانی را درپی دارد