• سه‌شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401031711277
  • خبرنگار : 71617

نکونام در آستانه سرمربی‌گری استقلال/ حضور یک دستیار خارجی در کنار نکونام

نکونام در آستانه سرمربی‌گری استقلال/ حضور یک دستیار خارجی در کنار نکونام

جواد نکونام در یک قدمی سرمربی‌گری آبی‌پوشان پایتخت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، پس از جدایی قطعی فرهاد مجیدی از جمع آبی‌پوشان پایتخت و موافقت مدیران باشگاه استقلال با تصمیم این مربی، اسامی مختلفی به عنوان گزینه‌های داخلی و خارجی هدایت آبی‌پوشان مطرح شدند.
مهم‌ترین گزینه خارجی استقلال آندره‌آ استراماچونی بود که وکلای این مربی ایتالیایی موضع اول خود را حل‌وفصل کردن مطالبات پیشین استراماچونی قلمداد کردند که این مساله کار را برای مدیران استقلال برای توافق با این مربی ایتالیایی سخت کرد.
پس از استراماچونی، اولویت اول استقلال به عنوان گزینه داخلی، جواد نکونام سرمربی فصل پیش فولاد خوزستان بود که با توجه به حضور او در امارات مذاکرات مختلفی با این مربی انجام شد.
طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، جواد نکونام در حال حاضر نزدیک‌ترین فرد برای هدایت استقلال است و در صورت نهایی شدن حضور او در استقلال، یک دستیار خارجی در کنار او در نیمکت آبی‌ها حضور خواهد داشت که احتمال می‌رود فردی غیر از گابریل پین باشد.
با توجه به شرایطی که میان گزینه‌های مدنظر مدیران استقلال رخ داده است، به نظر می‌رسد اگر میان باشگاه استقلال و فولاد توافقات نهایی بر سر انتقال جواد نکونام به جمع آبی‌ها صورت بگیرد، این مربی به عنوان مربی فصل آینده استقلال معرفی خواهد شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۷ ۰۱:۴۵

ولی آقای آجورلو ما این همه اسپانسرو میخوایم چیکار وقتی ازشون استفاده نمیکنیم و سرمربی معتبر خارجی جذب نمیکنیم؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۷ ۰۶:۵۶

مردم خواهان بازگشت استراماچونی هستند. البته دشمنان ملت ایران از اینکه یک مربی درجه یک باعث رشد فوتبال ایران بشود هراس دارند و باعث خروج او از ایران شدند.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۷ ۰۹:۳۱

چرا وقتی مربی استقلال اخلاق حرفه ای را رعایت نکرد و علیرغم داشتن قرارداد ، تیم را رها کرد و رفت ، مدیران استقلال مربی تیم های دیگر را تشویق به بی اخلاقی و رها کردن تیم خود می کنند؟ آقای مجیدی اگر مطمئن به موفقیت در سال بعد از قهرمانی خود بود ، این کار را نمی کرد. پس آقای نکونام ، بر روی آینده خود ریسک نکن.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۷ ۱۲:۱۱

خیلی جالب، همه کشور چه ورزشی ها و چه غیرورزشی ها نگران وضعیت استقلال و به قول خودشان از دست رفتن زمان هستند ولی انگار نه انگار همین نکونام سرمربی تنها تیم صعود کرده به دور بعد باشگاههای آسیاست و یکی هم باید به فکر خود این تیم باشه، اصلا انگار تیمای غیر از آبی و قرمز اهمیتی ندارند، صرفا هستند که باشند، هر اتفاقی براشون افتاد مهم نیست. هر چند من خودم از خدام هست که نکونام با اون بازی بی کیفیت تیمش، هر چه زودتر از فولاد بره.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۷ ۱۳:۴۹

اگه پین هم دستیارش باقی بمونه مشکلی نیست