• چهارشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401032517968
  • خبرنگار : 30188

فروش دستگاه جوشکاری ایرانی اینورتر، رکتی فایر، آرگون، co2

فروش دستگاه جوشکاری ایرانی اینورتر، رکتی فایر، آرگون، co2

اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیندازید قطعا اهمیت فلزات و آهن آلات را خواهید فهمید که در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز ساختمان، آپارتمان، صنعت خودروسازی، پتروشیمی، زیردریایی و حتی هوا فضا استفاده می شود. البته در این بین نمی شود از نقش لوله های فولادی در انتقال نفت و گاز، آب چشم پوشید که برای اتصال تمام این لوله ها، تیرآهن، میلگرد، ورق های فلزی و... از روش های جوشکاری استفاده می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اورین الکتریک، جوشکاری به فرآیندی گفته می شود که در آن به صورت ذوب و غیر ذوب همچون اعمال فشار باعث اتصال فلزات و غیرفلزات می شود که در این بین علاوه بر مهارت و دانش بالای جوشکاری نیاز به یک سری تجهیزات و لوازم جوشکاری است که در بین آنها مهمترین وسیله دستگاه جوشکاری می باشد.

خریدی راحت و مطمئن از کارخانه اورین الکتریک

قطعا هر جوشکار با مهارت، تجربه بالا و همچنین باهوش بودن در این صنعت که باعث کاهش بروز عیوب جوش می شود اما در این بین برای افزایش کیفیت جوش فلزات و آهن آلات نیاز به بهترین وسایل و تجهیزات جوشکاری دارد. دستگاه جوشکاری، سیم جوش، الکترود، کپسول های گاز، انبر و گیره اتصال همگی جزو وسایل جوشکاری هستند که در این بین نیز به یک سری دیگر از جمله مینی فرز و کلاه ماسک، لباس جوشکاری نیاز است تا علاوه بر افزایش کیفیت کار در عین حال ایمنی حفظ شود.

بنابراین در نظر داشته باشید که با خرید بهترین دستگاه جوشکاری به معنای افزایش هزینه شما نیست بلکه باعث بالا بردن کیفیت جوشکاری و کاهش عیوب جوش خواهید شد. چون که یک جوشکار با بهترین دستگاه جوشکاری و دانش، مهارت بالا قادر به انجام بهترین جوشکاری برای فلزات و غیر فلزات است.

به دنبال خرید بهترین دستگاه جوشکاری اینورتر ایرانی هستی؟

خب تا اینجای کار با اهمیت دستگاه جوش آشنا شدید اما نسبت به گذشته که دستگاه های جوش ابعاد بزرگ و وزن سنگینی داشتند امروزه در بازار کوچکترین دستگاه جوشکاری حتی به طول 60 سانتی متر و به صورت دستگاه های جوشکاری تفنگی خواهید دید که مختص جوشکاری سیار هستند.

استفاده از تکنولوژی اینورتر در صنعت دستگاه جوش باعث شده که علاوه بر کاهش ابعاد و وزن دستگاه جوش شما بتوانید با بالاترین توان و بازدهی از دستگاه جوش استفاده کنید و دیگر با داغ کردن آن و کابل جوشکاری مواجه نخواهید شد.

به راحتی دستگاه جوشکاری را به برق شهری وصل کنید

تا همین 20 سال پیش جوشکاران برای وصل کردن دستگاه جوش به موتور برق دچار مشکل یا پریدن فیوز می شدند و برای کارهای صنعتی و تامین برق دستگاه جوش باید موتور جوش می خریدند که البته امروزه این مشکلات همگی رفع شده است و با خیال راحت می توانید دستگاه جوش را بخرید و به برق شهری وصل کنید.

دستگاه جوش ایرانی بهتر است یا خارجی؟

قطعا دستگاه جوشکاری خارجی بهتر است اما در نظر بگیرید که در کشورمان ایران کارخانه‌های زیادی از جمله اورین الکتریک در حال ساخت دستگاه جوشکاری رکتی فایر، اینورتر، CO2، آرگون هستند که و با بهترین دستگاه های جوشکاری خارجی از جمله چینی در حال رقابت هستند. با خرید دستگاه جوشکاری ایرانی با قیمت ارزان نسبت به برندهای خارجی می توانید از خدمات پس از فروش بهره مند شوید و در صورت تعمیر دستگاه جوش به راحتی قطعات آن در ایران موجود است.

فروش دستگاه جوشکاری ایرانی اینورتر، رکتی فایر، آرگون، co2

دستگاه برش اینورتر پلاسما اورین الکتریک

اورین الکتریک علاوه بر فعالیت در صنعت جوش در زمینه برش نیز فعالیت دارد و به ساخت انواع دستگاه‌های برشکاری پلاسما پرداخته است و شما به راحتی می‌توانید آن را به قیمت مناسب بازار خریداری کنید.

خرید دستگاه جوشکاری اورین الکتریک یعنی خرید با قیمت ارزان و مستقیم از کارخانه

قطعا اگر نگاهی به بازار بیندازید خواهید دید که برندها و مارک های دستگاه جوش ایرانی و خارجی زیاد هستند در این بین شما با گرفتن شماره تماس‌های اورین الکتریک و رفتن به سایت به صورت مستقیم و با قیمت ارزان  تر از بازار می‌توانید دستگاه جوشکاری مد نظر خود را بخرید.

راهنمای خرید دستگاه جوشکاری اینورتر

دقت داشته باشید برای خرید هر وسیله‌ای ابتدا به یک سری نکات توجه کنید در غیر این صورت ممکن است خریدی خوب نداشته باشید و دستگاه جوشکاری مد نظر شما پیدا نشود از این جهت به نکاتی بغیر از قیمت هم چون چرخه کاری، میزان مصرف برق دستگاه جوشکاری توجه کنید.

  1. نوع قطعه، ضخامت، میزان نفوذ جوش و نحوه جوشکاری
  2. دیوتی سایکل یا چرخه کاری
  3. وزن دستگاه
  4. قیمت دستگاه

مزایای دستگاه اینورتر جوشکاری

  • افزایش توان بالای دستگاه تا 90 درصد
  • کاهش میزان مصرف برق دستگاه جوشکاری نسبت به نوع قدیمی
  • تنظیم دستگاه جوشکاری با وجود انواع ولوم های جوشکاری
  • قابلیت جوشکاری با هر الکترود پوشش دار

خرید انواع دستگاه جوشکاری اینورتر ایرانی از کارخانه اورین الکتریک

از سال 1370 با مدریت آقای سعید قدرتی کارخانه اورین الکتریک در زمینه تولید انواع دستگاه جوش و برش شروع به کار کرده و هم اکنون جزو بهترین کارخانه های دستگاه جوشکاری ایرانی است که به تولید انواع دستگاه جوشکاری رکتی فایر SMAW و دستگاه جوشکاری زیر پودری SAW و جوشکاری تیگ و دستگاه جوشکاری آرگون GTAW مشغول است که برای گرفتن مشاور و خرید بهترین دستگاه جوشکاری کافیه به سایت زیر بروید یا با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

منبع: www.avrin-electric.com

اطلاعات تماس

فروش کارخانه : 09121260142

تلفن کارخانه : 08633573221

واتساپ : 09123766832

نشانی کارخانه : اراک ، کیلومتر ۱۸ جاده فرمهین ، شهرک صنعتی ایبک آباد ، قطعه جی ۹۵

نشانی دفتر مرکزی : تهران ، خیابان ملاصدرا ، شماره ۲۱۴ ، برج ونوس طبقه ۸ واحد ۱۵

فروش دستگاه جوشکاری ایرانی اینورتر، رکتی فایر، آرگون، co2

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha