• دوشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401040604019
  • خبرنگار : 30188

بهترین قیمت شارژر اصلی آیفون در موبوتعمیر آیفون

بهترین قیمت شارژر اصلی آیفون در موبوتعمیر آیفون

تقریباً چند سالی است که آیفون گوشی‌های خود را بدون شارژر در بازار عرضه می‌کند و کاربران آیفون باید شارژر مناسب گوشی خود را به‌صورت جداگانه خریداری کنند. از این رو همواره چالش‌هایی مانند بهترین قیمت شارژر اصلی آیفون چیست؟ کدام گزینه برای گوشی من مناسب تر است؟ مطرح است.

به گزارش ایسنا به نقل از موبو تعمیر، در ادامه برای آشنایی با انواع شارژر اصلی آیفون با موبوتعمیر همراه باشید.

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات

این شارژر دیواری آیفون با توان 20 واتی و پورت type-C برای گوشی‌های آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرومکس مناسب است. سریع‌ترین آداپتور تولیدی آیفون مربوط به شارژر دیواری اپل مدل 20 وات است، که کیفیت فضایی دارد.

 طراحی بدنه این محصول به سبک مینیمالیستی است و از این رو مورد پسند عموم واقع می‌شود. قیمت شارژر دیواری اپل مدل 20 وات با توجه به قابلیت و کیفیتی که دارد نسبتاً مناسب و قابل قبول است.

بهترین قیمت شارژر اصلی آیفون در موبوتعمیر آیفون

شارژر دیواری اپل مدل 18 وات

شارژ دیواری اپل مدل 18 وات علاوه بر گوشی آیفون قابلیت شارژ تبلت آیفون را نیز دارد. گاهاً شارژرهای آیفون تنها قابلیت شارژ مدل خاصی از گوشی‌های آیفون را دارند و این مسئله باعث بالا رفتن هزینه و ایجاد محدودیت می‌شود.

 از طرفی شارژر دیواری اپل مدل 18 وات قابلیت شارژر سریع نیز دارد و می‌تواند در کمتر از نیم ساعت 50 درصد باتری شما را پر کند. طراحی بدنه نیز هوشمندانه انجام شده است و وزن کلی به 160 گرم می‌رسد.

 در نظر داشته باشید که ویژگی فست شارژ فقط برای آیفون 8 بالاتر است. ولتاژ ورودی شارژر 100-240 ولت است و با توجه به تراشه هوشمند، برق‌رسانی را با گوشی‌های مختلف هم تراز می‌کند.

شارژر دیواری اپل مدلMU7W

شارژر دیواری اپل مدلMU7W از انواع شارژر اصلی آیفون است که گواهینامه CE دارد و از این نظر می‌توان آن را بهترین شارژر آیفون دانست. وزن کلی این شارژر تنها 80 گرم است و شدت خروجی آن به 3.0 آمپر است.

این محصول 18 وات است و برای آیفون 8 به بالا مناسب است. علاوه بر تمامی مزایا، قابلیت شارژ سریع نیز دارد و در 30 دقیقه توان باتری را به 50 درصد می‌رساند. کیفیت ساخت بدنه نیز در درجه بالایی قرار دارد.

شارژر بی سیم اپل مدل magsafe

شارژر بی سیم اپل مگ سیف از جدیدترین فناوری‌ها و تکنولوژی در حوضه شارژر است که حقیقتاً ظاهر زیبا و چشم نوازی دارد. بوسیله این تکونولوژی می‌توانید گوشی خود را به‌صورت بی سیم ‌شارژ کنید یا از کابل type-C به همراه آن برای شارژ سیمی استفاده کنید.

وزن کلی شارژر 82 گرم است و ولتاژ خروجی آن 5 وات است. شدت جریان خروجی متناسب با استانداردهای رایج 2.1 آمپر است و شارژ سریع نیز امکان پذیر می‌باشد. از دیگر امتیازات مثبت این محصول به قابلیت شارژ طیف وسیعی از آیفون‌ها می‌توان اشاره کرد.

 شارژر اپل آیفون + کابل لایتنینگ

اگر به دنبال شارژری هستید که برای اکثر محصولات اپل مناسب باشد، برای خرید شارژر اپل آیفون + کابل لایتنینگ اقدام کنید! این شارژر با توجه به ساختاری که دارد برای تمامی محصولات اپل مناسب است و ولتاژ ورودی آن 5 ولت و ولتاژ خروجی 1 ولت است. طراحی بدنه نیز بسیار ساده و کاربردی است و می‌توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. علاوه بر شارژ عادی، شارژر اپل آیفون + کابل لایتنینگ قابلیت شارژ سریع را نیز دارد.

 شارژر دیواری اپل مدلMU7V2ZM  

اگر در بین انواع شارژر اصلی آیفون به دنبال شارژرهای دارای گواهینامه CE هستید، شارژر دیواری اپل مدل MU7V2ZM را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ولتاژ ورودی این شارژر در بازه 220-240 قرار دارد و شدت خروجی آن 3.0 آمپر است. علاوه بر گوشی‌های آیفون می‌توانید تبلت‌های آیفون را با این شارژر، شارژ کنید. قابلیت فست شارژ از قابلیت‌های مورد علاقه کاربران است و به همین دلیل این محصول آیفون هم از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند.

شارژر بی سیم اپل مدل magsafe Duo

مدل magsafe Duo از شارژرهای بی سیم آیفون است که بوسیله آن می‌توانید گوشی و تبلت خود را بی سیم شارژ کنید. این محصول یک کابل type-C هم دارد و می‌توانید از آن برای شارژر سیمی استفاده کنید.

 ولتاژ ورودی محصول در بازه 9-11 قرار دارد و خروجی آن 9 ولت است. شدت جریان تخصصی گوشی و تبلیت شارژر بی سیم آیفون نیز 2.2 آمپر است. از طرفی این شارژر با اکثر محصولات اپل سازگاری دارد و قابلیت فست شارژ نیز از مزایای آن به‌شمار می‌رود.

سخن پایانی

شارژ اصلی آیفون از کیفیت بالایی برخوردار است و اغلب آن‌ها با اکثر محصولات آیفون سازگاری دارند. شما می‌توانید در موبوتعمیر هر شارژر آیفون را که مد نظر دارید را بیابید و در بهترین شرایط موجود خریداری کنید. امیدواریم مطالعه مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد، از همراهی شما تا پایان سپاسگزاریم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha