به گزارش ایسنا به نقل از آکادمی سئو سفینه، در چند سال گذشته نیاز به سئو به بالاترین حد خود رسید. همانطور که مصرفکنندگان به طور گسترده به سمت خرید آنلاین سوق پیدا کردند، حتی سنتیترین مشاغل نیز متوجه شدند که باید خیلی سریع یک وبسایت تاسیس کنند و خیلی جدی وارد فعالیت دیجیتال شوند. سئو موثرترین و مقرون به صرفهترین راه برای جذب مشتریان در لحظات مهم است.
اگر تا به حال برای یادگیری سئو اقدام کردهاید، به احتمال زیاد با نام آکادمی سئو سفینه و مهدی محمدی برخورد کردهاید. آکادمی سئو سفینه مرکز تخصصی آموزش سئو است و آموزشهای تخصصی سئو در قالب مقالات کاربردی، فیلم، پادکست و دورههای رایگان و حرفهای سئو به صورت آنلاین و حضوری ارائه میدهد.
آیا به سئو نیاز دارید؟
اگر وبسایت دارید؛ حتما به سئو نیاز دارید. سئو یک فرآیند است که باعث میشود وبسایت شما در صدر نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار گیرد و افراد زیادی وارد وبسایت شما شوند.
فرض کنید کار شما فروش کولر گازی است و میخواهید وقتی در گوگل عبارت "خرید کولر گازی" را جستجو کردید، وبسایت شما جزو نتایج اول گوگل باشد و از این طریق مشتری جذب کنید. برای اینکه جزو نتایج برتر گوگل باشید باید روی سایت شما عملیات بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو انجام شود.
آموزشگاه سئو سفینه چگونه به شما کمک میکند؟
خدمات آموزشی سایت سفینه به شرح زیر است:
- دوره رایگان سئو
- دوره جامع و تخصصی سئو
- مشاوره سئو
- مقالات رایگان سئو
- ویدیوها و پادکستهای رایگان آموزشی سئو
اگر صاحب وبسایت هستید و میخواهید خودتان سئو را بیاموزید و روی سایتتان پیادهسازی کنید یا کارمندانی دارید و میخواهید یکی از کارمندانتان سئو را بیاموزد و روی سایتتان پیادهسازی کند، آکادمی سئو سفینه میتواند از صفر تا صد مسیر یادگیری سئو در کنار شما باشد.
آموزش سئو به زبان خیلی ساده
در ادامه 3 مرحله سئو یک وبسایت را به زبان ساده میآموزید. این مطالب برگرفته از مقالات رایگان آکادمی سئو سفینه است.
1. کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنید
همیشه اولین مرحله در سئو پیدا کردن کمات کلیدی مناسب برای وبسایت است. برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب، ۲ نکته زیر را مد نظر قرار دهید:
۱. حجم جستجوی مناسب: حجم جستجو، یک عدد تقریبی است. این عدد؛ میزان حدودی جستجوی یک کلمه کلیدی در یک ماه را نشان میدهد و از طریق ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی دریافت میشود.
۲. پتانسیل جذب مشتریان: در هنگام انتخاب کلمات کلیدی باید دقیقا متوجه شویم؛ اگر کاربری با جستجوی این کلمه کلیدی وارد وبسایت ما شود؛ چقدر احتمال دارد به خریدار محصولات یا خدمات ما تبدیل شود.
2. سرعت صفحات سایتتان را بالا ببرید
سرعت صفحه یکی از فاکتورهای سئو است. وقتی یک کاربر از نتایج جستجوی گوگل وارد یک صفحه میشود، چنانچه صفحه سریع بارگیری نشود، صفحه را میبندد و خارج میشود.
برای سنجش سرعت صفحه، گوگل معیار Core web Vitals را در نظر میگیرد. برای بهنیهسازی سرعت صفحه با معیارهای گوگل؛ نکات زیر را انجام دهید:
۱. از تصاویر با حجم پایین و بهینه استفاده کنید.
۲. از فایلهای CSS و JS کمتری استفاده نکنید.
۳. از هاست و سرور پرقدرت استفاده کنید.
۴. اگر از وردپرس استفاده میکنید، میتوانید افزونههای مدیریتکش نصب کنید.
برای بهینهسازی سرعت صفحه لازم است کمی با مباحث تکنیکال سئو آشنا باشید.
3. برای صفحاتتان بکلینک بسازید
از نظر گوگل، محتوای با کیفیت، محتوایی است که توسط سایتهای دیگر و معتبرتر تایید شده باشد. حالا این سوال پیش میآید که گوگل از کجا متوجه میشود محتوای ما توسط چه سایتهای معتبر دیگری تایید شده است و پاسخ این است: با بکلینک.
بکلینک، لینکی است که از یک سایت دیگر به سایت ما داده میشود و از نظر گوگل، هر بکلینک یک رای است. ما با اشتراکگذاری محتوا میتوانیم برای محتواهایمان بکلینک بسازیم. در ادامه ۲ روش برای به اشتراکگذاری محتوا توضیح داده شده است که میتوانید انجام دهید:
- آدرس صفحه را در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید.
- بخشی از محتوا را در سایتهای وبلاگی به اشتراک بگذارید و از آن صفحات به سایتتان بکلینک بدهید.
برای یادگیری رایگان و کامل سئو میتوانید به سایت آکادمی سئو سفینه به آدرس safine.net مراجعه نمایید.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات