• چهارشنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401041510221
  • خبرنگار : 30188

معرفی شهرک ساحلی دریاکنار

معرفی شهرک ساحلی دریاکنار

شهرک دریاکنار به شهرک اختصاصی ساحلی نیز معروف است که در 5 کیلومتری شهر بابلسر و انتهای دریای خزر در استان مازندران قرار گرفته است. این شهرک ساحلی منحصر به‌فرد در ابتدای دهه‌ی 40 خورشیدی ساخته شد که در آن زمان جزو اولین و بزرگ‌ترین شهرک‌ها در خاورمیانه محسوب شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پیک نیک 365، هم‌اکنون دریاکنار شامل تقریبا 3000 واحد ویلای آماده است که خدمات مختلفی را نیز برای خرید و تعداد معدودی از ویلاهای اجاره‌ای در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. شما مخاطبان گرامی می‌توانید برای اجاره ویلا بابلسر و اجاره ویلا در شهرک ساحلی دریاکنار به لینک درج شده مراجعه فرمایید.

طراحی فضای باز و ویلاهای این شهرک قدیمی در شمال ایران برگرفته از معماری و طراحی غربی است؛ که از معماری کنونی ایران بسیار فراتر است. به همین خاطر سفر به این شهرک برای مسافرین همانند سفر و تفریح در کشورهای اروپایی است. همچنین طراح به نام و معروف برج آزادی در ایده‌پردازی و طراحی این شهرک ساحلی مشارکت داشته است.

این شهرک در مساحتی قریب به 300 هکتار ساخته شده که 27000 مترمربع از ساحل دریای خزر را نیز به خود اختصاص داده است. به دلیل قرارگیری در مجاورت دریای خزر و داشتن فضای سبز انبوه و آب و هوای دلچسب، همواره این شهرک ساحلی محبوبیت زیادی برای گردشگران و مسافران داشته است.

شما می‌توانید با پیمودن خیابان‌های زوج شهرک به ساحل دریای خزر برسید که این خیابان‌ها با سنگ‌های بزرگ پوشیده شده‌اند. خیابان یکم به انواع رستوران‌ها، مغازه‌ها و سرگرمی‌های گوناگون برای مسافرین اختصاص داده شده است.

معرفی شهرک ساحلی دریاکنار

اطراف شهرک ساحلی دریاکنار چیست؟

شهرک خزرشهر در فاصله ی 3 کیلومتری از شهرک دریاکنار قرار گرفته که در رقابت تنگاتنگی با آن است. از جمله جاذبه‌های دیدنی این منطقه می‌توان به اسکله قایق سواری بابلسر و باغ پرندگان فریدون‌کنار اشاره کرد که این جذابیت‌ها در فاصله 8 کیلومتری از شهرک ساحلی دریا کنار قرار گرفته‌اند.

آب و هوای دریا کنار چگونه است؟

به دلیل مجاورت شهرک ساحلی دریا کنار به بابلسر آب و هوای آن نیز شباهت زیادی با این شهر دارد که تقریبا گرم و معتدل است و با داشتن میانگین دمای آن 18 درجه‌ی سانتی‌گراد در زمره‌ی خوش آب‌وهواترین مناطق شمالی ایران محسوب می‌شود.

مناسب‌ترین زمان برای سفر به دریاکنار چه فصلی است؟

همان‌طور که گفته شد این شهرک به دلیل داشتن آب‌وهوای معتدل خزری و مجاورت با ساحل دریا همواره آب‌وهوای مطلوبی داشته است. شلوغ‌ترین زمان‌ها برای سفر به شهرک دریاکنار تعطیلات بهار و تابستان است.

زمین‌های تنیس، فوتبال، والیبال و بسکتبال

یکی از ویژگی‌های مهم شهرک ساحلی دریاکنار برای مسافرین و عاشقان بازی تنیس داشتن زمین تنیس بسیار مناسب با امکانات فوق‌العاده نظیر پایتخت ایران است. که شما می‌توانید به سمت شرق شهرک بروید و کنارعزیزان‌تان به یاد ماندنی‌ترین خاطره‌ی بازی تنیس را در شمال ایران برای خود ثبت نمائید.

مراکز خرید دریا کنار

درون شهرک فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی وجود دارند که هر آنچه در طول سفر به آن نیاز داشته باشید را برایتان فراهم می‌کند، در صورتی که به دنبال خرید فراتر از معتبرترین برندهای روز دنیا هستید می‌توانید با جستجویی ساده در مسیر جاده‌ی بابلسر به دریاکنار بهترین خرید را داشته باشید.

معرفی شهرک ساحلی دریاکنار

غذاها و رستوران‌های دریا کنار

 معماری این شهرک از طراحی‌های غربی نشات گرفته به همین خاطر این شهرک ساحلی مقصد تفریح شمالی توریستان و گردشگران خارجی نیز هست. این موضوع سبب می‌شود که بهترین رستوران‌های محلی، ایرانی و محلی نیز در این شهرک وجود داشته باشد، که بتواند ذائقه‌های مختلف را تامین کند و برای همگان غذای مناسب و دلخواه‌شان را فراهم کند.

راه‌های دسترسی به شهرک ساحلی دریاکنار

از آن جایی که این شهرک در موقعیت مناسبی قرار گرفته امکان دسترسی به آن از طریق جاده‌های کناره، هراز، فیروز کوه و جاده ی بابلسر نیز وجود دارد که مناسب‌ترین این جاده‌ها بابلسر و هراز است.

چگونه در شهرک ساحلی دریا کنار اقامت داشته باشیم؟

اولین و مهم‌ترین ملاک یک سفر خوب  و لذت‌بخش اقامتگاه با کیفیت و مناسب است. همواره پیدا کردن اقامتگاه درخور و مناسب که با اعتماد کافی بتوانید رزرو کنید کار راحتی نیست بخصوص در تعطیلات که انبوهی از گردشگران راهی مناطق شمالی می‌شوند. خوشبختانه سایت پیک نیک 365 امکانی را برای شما فراهم کرده که می‌توانید با خیالی آسوده بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه را برای خود انتخاب نمائید. مجموعه‌ی ما با مالکیت اقامتگاه‌های آماده و همچنین بررسی دقیق ویلاهای میزبان از لحاظ کیفیت، نظافت و صحت اطلاعات جذاب‌ترین پیشنهاد را در اختیارتان قرار می‌دهد که به کمک ما خاطره‌انگیزترین سفر را با ما تجربه کنید.

برای اجاره انواع ویلا لوکس در هر یک از شهرهای شمالی، به وب سایت پیک نیک 365 مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha