• سه‌شنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401060100364
  • خبرنگار : 30188

پرفروش‌­ترین رمان‌­های ایرانی و خارجی که نباید از دست بدهید

پرفروش‌­ترین رمان‌­های ایرانی و خارجی که نباید از دست بدهید

رمان جذاب و خواندنی همیشه بازار داغ خود را دارد. مهم نیست کتاب چقدر گران شود و یا سرانه­‌ی مطالعه پایین و بالا شود، کتاب خوب همیشه مخاطب خودش را داشته است و دارد. درست است که تعداد خوانندگانش گاهی کم و زیاد می­‌شود اما مهم این است که هیچ گاه به صفر نمی­‌رسد.

به گزارش ایسنا به نقل از بوکلند، هر گاه به لیست پرفروش­‌های هر کتابفروشی و یا سایت خرید آنلاین کتاب نگاه کنید عناوینی چون «چشمهایش» میان کتاب­‌های ایرانی و یا «شازده کوچولو» و «طاعون» میان رمان­‌های خارجی به چشم می­‌خورد و این همان قدرتی است که پیشتر از آن سخن گفتیم. باید حواسمان باشد که الزاما هر کتاب پرفروشی کتاب خوب و خواندنی­‌ای نیست و ممکن است به خاطر تب بازار و یا سیاست­‌های دیگری باشد که پرفروش شده است. اما این جا و در این مطلب می­‌خواهیم به معرفی چند رمان ایرانی و خارجی (یا ترجمه شده) پرفروش بپردازیم.

کتابخانه نیمه شب

دوست دارید غرق در دنیایی فانتزی شوید و این دنیا و همه­ی متعلقاتش را فراموش کنید؟ پس هر کاری در دست دارید را زمین بگذارید و بی فوت وقت کتابخانه­‌ی نیمه شب را شروع کنید. قصه­‌ی شخصیتی که پا به کتابخانه‌­ای عجیب و غریب می­‌گذارد و ماجراجویی را به انتها می­‌برد. این کتاب نوشته­‌ی مت هیگ است که کتاب­هایش چه داستان و چه ناداستان طرفداران زیادی دارد. برای خرید این رمان فانتزی می­‌توانید به سایت خرید آنلاین کتاب بوکلند مراجعه کنید.

مغازه خودکشی

مغازه­‌ی خودکشی کتابی است در ژانر کمدی سیاه نوشته­‌ی ژان تولی و ترجمه­‌ی پیمان خاکسار. می­‌شود گفت این کتاب از لحظه­‌ی بازگردانده شدن به زبان فارسی و ورود به کتابفروشی­‌ها و سایت­‌های خرید آنلاین کتاب پرفروش بوده است و هنوز هم هست. مغازه­‌ی خودکشی زبانی بس گیرا دارد و از اولین

کلمه­‌اش خواننده را به دل دنیای سیاه و تلخ خود می­‌کشاند و تا کلمه­‌ی آخر هم رها نمی­‌کند.

سالتو

پرفروش‌­ترین رمان‌­های ایرانی و خارجی که نباید از دست بدهید

این رمان از همان­ تازه ­چاپ­‌هایی است حسابی جایش را در دل مخاطب ایرانی و فارسی­ز­بان باز کرده است و به لطف سریالی که از روی آن ساخته شده و هم­‌اکنون در حال پخش است مخاطبان زیادی را برای خود به ارمغان آورده است. مخاطبانی که با چشمانی از هیجان گشاد شده منتظر بالا و پایین­‌های بعدی قهرمان داستان هستند و چنان گرم زندگی و شخصیت او شده­‌اند که دل کندن از کتاب و سریال برایشان ناممکن به نظر می­‌آید. «یاغی» نام سریالی است که بر اساس کتاب «سالتو»ی مهدی افروزمنش ساخته شده است. شما مخاطبان عزیز می­‌توانید برای خرید رمان سالتو و هر رمان دیگری، به سایت خرید آنلاین کتاب بوکلند سر بزنید.

اتاق قرمز

نویسنده­‌ی ژاپنی این کتاب چنان شیفته‌­ی ادگار الن پو و سبک و سیاق داستان­‌نویسی‌­اش بوده است که لقب «ادو گاوا رانپو» را برای خود انتخاب کرده است. او داستان­هایی با فضای سیاه و تاریک و کمابیش ترسناک و وهم‌­آلود می‌­نویسد و همواره خواننده را در هاله­‌ای از ترس و شگفتی نگه می­‌دارد. اگر حوصله­‌تان از کتاب­‌های تکراری و داستان­های پیش پا افتاده سر رفته است و می­‌خواهید فضای متفاوتی را تجربه کنید بهتر است بی‌درنگ به سراغ این مجموعه داستان بی­‌نظیر بروید. همچنین می­‌توانید برای خرید آنلاین این رمان به سایت بوکلند سر بزنید.

هرچه باداباد

پرفروش‌­ترین رمان‌­های ایرانی و خارجی که نباید از دست بدهید

«هرچه باداباد» کتاب جدید استیو تولتز است که همزمان با انتشار به زبان اصلی­اش به زبان فارسی نیز ترجمه و چاپ شد. این کتاب تاحدی به زندگی و فلسفه­ی نیچه پرداخته است و برای کسانی که دوست دارند رمانی با درون­مایه­ی فلسفی بخوانند مناسب است. «هرچه باداباد» نیز مانند دو کتاب دیگر تولتز، «جز از کل» و «ریگ روان» در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است و میان اهل کتاب ایران مقبول است.

زندگی دومت زمانی آغاز می‌­شود که می‌­فهمی یک زندگی بیشتر نداری

هستند کتاب­‌هایی که برای اکثر مردم دلپسند و دوست­داشتنی باشند و تقریبا می‌­شود گفت هر کسی که آن را بخواند شیفته‌­اش می­‌شود. این­ها همان کتاب­هایی هستند که می­‌توانند تاثیر به سزایی روی زندگی خوانندگانشان بگذارند. این رمان چنین قابلیتی دارد. بیراه نیست اگر بگوییم همه­ پسند است و برای هدیه دادن به دوست و اقوام مناسب است. بعد از خواندنش خاطره‌­ای خوش از رمان خواندن برایتان به جا می­‌گذارد و ترغیبتان می­ کند تا به رمان خواندن ادامه دهید.

چشمهایش

چشمهایش عاشقانه‌­ای است در دل تاریخ و سیاست. داستانی پر از پیچ و خم که قلابش به هر مخاطبی گیر می‌­کند و او را به جریان پر جوش و خروش کلمه‌هایش می­‌سپارد. اگر این کتاب را نخوانده اید بهتر است دست بجنبانید و هر چه سریع‌­تر قدم پیش بگذارید و خواندن را شروع کنید که وقت کم است و خواندنی زیاد.

خاطرات پسربچه­‌ی شصت ساله

این کتاب خاطرات حمید جبلی، بازیگر، صداپیشه و هنرمند عزیز و مردمی کشورمان است. قلم حمید جبلی چنان شیرین است که گمانم اگر چای تلخی کنار دستتان باشد و هنگام خواندن کتاب نوش جانش کنید هیچ متوجه تلخی آن نشوید. پسرخاله و کلاه قرمزی را که به خاطر دارید؟ باید بگویم که خواندن کتاب خاطرات ایشان به همان شیرینی است، اگر نه بیشتر. چنان مستتان می­‌کند و پرت‌تان می­‌کند به دوران کودکی­‌اش که به خودتان می­­‌آیید و می­‌بینید که کتاب تمام شده است اما شما همچنان تشنه­‌ی کلمات و خاطرات بعدی او هستید. خلاصه که کتابی است بس خواندنی و پیشنهاد می­‌کنم از دست ندهیدش.

در نهایت خوب است مثل همیشه گفته شود که بهتر است قبل از انتخاب و خرید رمان، خرید کتاب روانشناسی و یا هر کتاب دیگری به خوبی درباره­‌اش مطالعه کنید و ببینید چه کتابی برای حال کنونی شما مناسب است. شما عزیزان می­‌توانید برای خرید آنلاین رمان و یا هر کتاب دیگری به سایت بوکلند مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha