• چهارشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1401060907313
  • خبرنگار : 71506

برگزاری مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان تختی

واکنش علیرضا دبیر به موضوع خودکشی تختی

واکنش علیرضا دبیر به موضوع خودکشی تختی

رییس فدراسیون کشتی گفت: برخی ها در سال های قبل با دایره و تنبک زدن و دعوت از ۴ تا سلبریتی به مراسم، به دنبال این بودند که خودشان را گنده کنند.

به گزارش ایسنا، به مناسبت زادروز جهان پهلوان تختی که به عنوان روز ملی کشتی در تقویم رسمی ثبت شده است، مراسم رونمایی از دیوار نگاره جهان پهلوان غلامرضا تختی در محله شوش تهران با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و شهرداری تهران برگزار شد.

رییس فدراسیون کشتی در این مراسم، گفت: پدرم همیشه می‌گفت نانی که سر سفره ماست به برکت آقا تختی است چرا که او پدر من را سر کار گذاشت و پدرم همیشه دنباله رو تختی بود.

وی افزود: از سازمان زیباسازی تشکر می کنم. امیدوارم در این مسیر باشید و دعا کنید ما هم در این مسیر باشیم. کسانی که می خواهند کاندیدا شوند مدام می گویند این کار را می کنم یا فلان کار را می کنم، نیازی به دادن این وعده ها نیست، شما ارتباطت را با خدا درست کن باقی مسائل حل می شود.

دبیر افزود: یکی از قهرمانان نقد کرده بود چرا فدراسیون کشتی برای روز آقا تختی کاری نمی کند. اولا من و آن آقا کسی نیستیم برای تختی کاری کنیم. سال های گذشته دایره تنبک راه می انداختند و ۴ تا سبلریتی می آوردند تا خودشان را با نام تختی گنده کنند. امسال بالای ۵۰۰ شهر برای روز آقا تختی مسابقه گذاشتند، ما باید این کارها را بکنیم. هدف ما این است که جامعه کشتی بزرگ شود نه اینکه خودمان را بزرگ کنیم. 

وی افزود: آقا تختی هر وقت حالش بد بود به کربلا می رفت. این ها را باید بولد کنیم. یک قهرمانی که اسم نمی آورم اما باید آن دنیا جواب بدهد. این تفکر خرابی است که بحث خودکشی تختی را مطرح کردند. 100 در صد می گویم او این کار را نکرد. کسانی که این حرف را می زنند یک درصد احتمال بدهند تختی این کار را نکرده پس آن دنیا جواب او را چگونه می دهند.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: هیچوقت نتوانستم به این جواب برسم که کشتی بزرگتر است یا تختی؟ خیلی ها به کشتی و ورزش می چسبند تا خودشان را گنده کنند اما من هنوز به این جواب نرسیدم که تختی بزرگتر است یا کشتی. هیچوقت از مراسم رونمایی و این کارها خوشم نمی آید اما برای این مراسم خیلی دوست داشتم حضور داشته باشم.

دبیر افزود: همه از کشتی خاطره دارند یا کشتی گرفته اند. ۸۲ درصد مدال های مملکت ما را کشتی آورده و بقیه رشته ها ۱۸ درصد مدال گرفته‌اند که البته این خوب نیست.

وی از مدیرعامل سازمان زیباسازی خواست، تصویر خوبی از آقا تختی در یک جای خوب شهر طراحی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۹ ۱۶:۵۸

با سلام. ریاست محترم فدراسیون کشتی، وقتی شخصی مانند شما، در داخل چرخه ی معیوب انگ زدن گیر می افتد، یک دیدگاه محدود پیدا می‌کند و افراد را به صورت تک عاملی نگاه می کند و انها را به ظن خود، فقط در داشتن یک خصوصیات، خلاصه می کند! جناب دبیر شما با انگ زدن به دیگران، نه تنها خود را بی بهره از ویژگی ها و قسمت‌های مثبت آن شخصیت، محروم می کنید! بلکه شاید نونهالان و نوجوانان بخاطر گفتار شما به اشتباه بیافتند!

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۹ ۱۷:۲۴

خوب بود این سوال رو از خودش می پرسید که کشتی بزرگتره یا دبیر؟ یا حتی تختی بزرگتره یا دبیر!؟ نصف حرف هاش درمورد تختی بر می گشت به خودش که!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۱۸:۵۷

اطلاعات نداری نظر نده خودکشی تختی تو پزشک قانونی ثبت شده بعدش شاه خودش عاشق تختی بود واونو ی فرد ناسیونالیست میدونست هرچند تختی تو جبهه ملی بود ولی کشتنش دروغ بود

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۹ ۱۸:۱۴

تختی خیلی خوشبخت بود بازنش وفرزندش شاه ترسید که مردم اونو خیلی دوست داشتند وساواک تختی را کشت همه چیزایی که میگن دروغه زنش عاشق تختی بود تختی هم همینطور چرا باید تختی خودکشی کند اونم تو هتل مزخرافتی در مو رد تختی میگن دروغه شاه منصور نخست وزیر را کشت وبرادرش غلامرضا هم همینطور چرا کشت خودشون بهتر میدونند چون ادمهای خوبی بودند شاه ترسید

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۹ ۱۸:۵۵

زنده باد نام تختی انسانی بسیار انسان خدا رحمتش کنه ان شاالله

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۹ ۱۹:۳۹

دمت گرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۹ ۲۰:۰۲

باید با حقیقت زندگی کرد جهان پهلوان تختی قلبش دریا بود ولی مواردی بودش که تحملش را نداشت یکی از کشتی و تیتر روزنامه ها دور بودن بود نباید انسانها را موجود فراانسانی بسازیم اقای دبیر هم انقدر موارد به مسائل مذهبی پیوند ندهند ایشان تحصیل کرده هستن برای حرفشان باید با دلیل حرف بزنن این حرف چه معنا داره که میگن من مطمئن هستم که خودکشی نبوده از کجا مطمئن هستن شما نگران اون دنیا و بک درصد ما نباشید ولی قلب تاریخ نکنیم افسانه سازی نکنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۹ ۲۰:۴۱

جناب دبیر حق ندارید درباره پهلوان ایران زمین تختی سخنی بگویید چون کسی از تو خوشش نمی آید

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۰ ۰۰:۰۲

مرحبا آقای دبیر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۱ ۱۲:۱۳

خود پسر تختی گفته که پدرم خودکشی کرده و با صراحتم گفته فیلمش هست

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۲ ۰۱:۱۳

بیش از بیست سال پیش،بابک تختی بعد از صحبت با صاحب هتل آتلانتیک و شنیدن مصیبتهایی که خودکشی پدرش،بر سر صاحب هتل و خانواده اش آورد،دچار عذاب وجدان شده و طی مصاحبه ایی با رادیو بی بی سی قاطعانه خودکشی پدرش را تائید کرد ولی این موضوع باعث نشد که امثال دبیرها دست از شایعه پراکنی بردارند،تا اینکه مجددا چند سال پیش در مصاحبه ایی تصویری مجددا خودکشی پدرش را تائید کرد،ولی فهماندن سخن به کسانیکه برای نفهمیدن آن سخن،منافع مادی دارند کاریست محال!!! راستی آقای دبیر ، کشتی گیران ما برای شاد کردن دیگر مذاهب از جمله ارمنی،کلیمی،سنی،زرتشتی و.... کشتی میگیرند،نه صرفا برای شادکردن دل شیعه یان!!!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۱۲:۱۶

سلام وعرض ادب خدمت شماپهلوان دبیردرودبرشما👌👌💪💪

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۱۳:۳۰

آقای دبیر شما ترقه هم نیستین درحالی که فکر میکنین بمب هستین خیلی دوراز ادب حرف میزنی و حرمت هیچکس را نگه نمیداری واقعا آدم کهیر میزنه بعضی حرفهای شما رو میشنوه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۱۳:۵۰

آقای دبیر مانندبسیاری از دوستان همفکر خودش جایگاهی مثل رئیس فدراسیون کشتی را ارثیه پدری می داند و با این رفتار ارزش قهرمانی خودش را هم ضایع می‌کند.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۳ ۰۸:۳۱

حاضر نیستم قیافه شو ببینم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۳ ۱۵:۳۳

دبیر تو خودتو به خاطر پول و مقام گم‌کردی...عاشق جاه و جلال و مقام و پستی..حق حرف زدن در مورد قهرمان‌های کشتی رو نداری

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۴ ۱۷:۲۳

دبیر خخخخخخخخخ.چه صندلی هفت رنگی.هر کس میشینه رو صندلی قدرت رنگش عوض میشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۵ ۱۳:۱۹

من فقط یک کلام میگم. قضاوت اصلی ازان خداست.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۷ ۰۷:۲۱

گفتید پدرت همیشه دنبال روتختی بود؟ اینهمه روتختی رو میخواست چیکار؟ مگه چند تا تخت داشتید؟