• چهارشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401060907741
  • خبرنگار : 30188

برندهای مطرح دستگاه تصفیه آب

برندهای مطرح دستگاه تصفیه آب

اگر در جستجو و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برای منزل خود هستید، یقیناً نام دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی به گوشتان خورده است. دستگاه‌های تصفیه آب کشور تایوان از جمله بهترین دستگاه‌های تصفیه کن در کل دنیا محسوب می‌شوند. به طوری که تکنولوژی‌ها و تجهیزاتی که در تولید این دستگاه‌ها بکار گرفته کاملا به‌روز بوده و با کیفیت دستگاه‌های تصفیه آب آمریکایی و اروپایی برابری می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پاک آب‌، برندهای تولید کننده دستگاه تصفیه آب تایوانی، همگی جزء معتبرترین برندهای دنیا بوده و دارای گواهینامه‌های سازمان‌های نظارتی مانند مؤسسه استانداردهای ملی آمریکا (ANSI) وNSF International می‌باشند. از جمله برندهای معتبر این کشور می‌توان به برند سافت واتر، برند سی سی کا و برند آکوا اشاره کرد.

دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان

شرکت آکوا aqua یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان دستگاه تصفیه آب در دنیا است. این برند نیز جزء دستگاه تصفیه آب پاک آب محسوب می‌شود که شما به‌راحتی می‌توانید آن‌را از مجموعه معتبر پاک آب تهیه و خریداری نمایید. شرکت آکوا یک شرکت آمریکایی-کانادایی است که همانند دو برند قبلی، محصولات خود را در کشور تایوان و با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های موجود در این کشور تولید می‌کند.

برندهای مطرح دستگاه تصفیه آب

aqua دارای مدل‌های مختلف دستگاه تصفیه آب است که از جمله آن‌ها می‌توان به دستگاه‌های آکوا پرو و آکوا لایف اشاره کرد. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو در 4 مدلِ 6 فیلتره، 7 فیلتره، 8 فیلتره و دستگاه آکوا پرو 8 فیلتره 10 مرحله‌ای تولید می‌شود. دستگاه تصفیه آب آکوا لایف در 2 مدلِ 6 فیلتره و 7 فیلتره تولید می‌شود.

در فرایند ساخت تمام مدل‌های این برند از فناوری  و تجهیزات با کیفیت و روز دنیا استفاده می‌شود. همچنین همگی آنها دارای گواهینامه‌های استاندارد بهداشتی و بین المللی از جمله استاندارد NSF و FDA و Water Quality می‌باشند. این دستگاه‌ها به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی اسمز معکوس RO، توانایی بالایی را در حذف املاح آب دارد.

پروسه تصفیه آب در هر دومدل aqua pro و aqua life یکسان است. تنها تفاوت این دو مدل در بهره‌گیری از فرآیند اسمز معکوس RO است. به‌طوری که در دستگاه تصفیه آب آکوا پرو این فرایند در رده بالایی انجام می‌شود و قدرت تصفیه آن بیشتر از آکوا لایف است.

دستگاه سی‌سی‌کا

دستگاه‌های تصفیه آب برند سی‌سی‌کا (CCk) از دیگر برندهای معتبر کشور تایوان محسوب می‌باشد که تمامی مدل‌های این برند از کیفیت ساختاری و عملکردی بالایی برخوردار هستند و با خیال راحت می‌توانید آن را یکی از اولویت‌های خود برای خرید تصفیه آب خانگی در نظر بگیرید.

سی‌سی‌کا نیز یک شرکت آمریکایی است که محصولات خود را در کشور تایوان تولید می‌کند. دستگاه‌های این برند در مدل های 6 فیلتره، 7 فیلتره و 8 فیلتره تولید و عرضه می‌شوند که همگی مجهز به سیستم تصفیه آب RO هستند. تمامی این 3 مدل دارای گواهینامه های بین المللی و بهداشتی NSF و FDA و انجمن  Water Quality Associationهستند.

برندهای مطرح دستگاه تصفیه آب

علاوه بر آن این برند دستگاه پیش تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نیز تولید می‌کند. دستگاه پیش تصفیه آب خانگی سی‌سی‌کا با نام تجاری جامبو شناخته می‌شوند.

فرایند تصفیه آب در مدل‌های مختلف این برند بدین صورت است که ابتدا آلاینده‌های فیزیکی آب تا قطر 5 میکرون توسط فیلترهای مراحل 1، 2 و 3 حذف می‌شود. سپس آلایندهای شیمیایی آب تا قطر 0.0001 میکرون توسط فیلتر مرحله 4، یعنی ممبران، از بین می‌رود. فیلتر مرحله پنجم رنگ، بو و طعم آب را بهبود بخشیده و فیلتر 6 با دارا بودن مواد معدنی مفید، این ترکیبات را به آب خروجی دستگاه اضافه می‌کند. در اینجا نقش مهم فیلتر تصفیه آب را متوجه شدیم.

در مدل‌های 7 فیلتره و 8 فیلتره علاوه بر مراحل مذکور، آب از فیلتر قلیایی نیز عبور می‌کند. این فیلتر خاصیت اسیدی بودن آب را خنثی کرده و PH آب را بین 8 تا 9.5 تنظیم می‌کند. همچنین در مدل 8 فیلتره مرحله دیگری وجود دارد که تمامی میکروب‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها و باکتری موجود در آب را با استفاده از اشعه یو وی ضدعفونی می‌کند.

دستگاه تصفیه آب تایوان سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سافت واتر (soft water) از جمله بهترین برندهای تایوان می‌باشد که رقابت زیادی با شرکت آکوا (aqua) این کشور دارد. شرکت سافت واتر درواقع یک شرکت آمریکایی می‌باشد که دستگاه های تصفیه آب خود را در کشور تایوان و با استفاده از تکنولوژی‌های این کشور تولید می‌کند.

برندهای مطرح دستگاه تصفیه آب

فرایند تصفیه آب در دستگاه‌های تصفیه آبsoft water  بدین صورت است که ابتدا فیلترهای سه مرحله اول، آلاینده‌های فیزیکی موجود در آب تا قطر 5 میکرون حذف می‌کند. سپس در مرحله 4، فیلتر ممبران قرار دارد که آلاینده‌های شیمیایی آب را تا قطر 0.0001 میکرون از بین می‌برد.

فیلتر مرحله پنجم مواردی مانند رنگ، بو و طعم آب را بهبود می‌بخشد. فیلتر مینرال در مرحله ششم قرار دارد که املاح مفید و ضروری بدن را به آب خروجی دستگاه اضافه می‌کند. این مراحل مذکور در تمام مدل‌های 6 فیلتره، 7 فیلتره و 8 فیلتره مشابه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha