• شنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401073016366
  • منبع : بازار

مرادی سرپرست بانک آینده:

برگزاری مجمع عمومی بانک آینده در آبان ماه

برگزاری مجمع عمومی بانک آینده در آبان ماه

مرادی سرپرست بانک آینده صدور رای قطعی دیوان عدالت اداری را موجب، ایجاد آرامش لازم برای  تحولات بانک آینده خواند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک آینده، دکتر مرادی سرپرست این بانک در مورد، آخرین تحولات هفته های اخیر بانک گفت:
خوشبختانه  رسیدگی منطبق با موازین قانونی دیوان عدالت اداری در ۱۶/۶/۱۴۰۱ باعث تعیین تکلیف شد و نگرانی هایی که می‌توانست باعث اختلال و سردرگرمی سهامدار و بیش از هفت میلیون سپرده‌گذار شود را با تدبیر و دوراندیشی از بین برد. با توجه به رویکرد اخیر مقامات ناظر و رای قطعی دیوان محترم عدالت اداری اکنون   وضعیت سهامداری مشخص است و این موضوع  مورد استقبال بازار و به ویژه سهامداران بانک قرار گرفته، آرامش بیشتری برای پیگیری و تحقق برنامه‌های تحولی بانک به وجود آمده، و امید است؛ در این فضای سازنده و تعاملی بین ذینفعان بانک، اعم از سهامداران، سپرده گذاران و کارکنان، نتایج موثر و سریع‌تری حاصل گردد.
وی درباره رای برنامه و اولویت بعدی هیئت مدیره بانک بعد از ابلاغ این رای افزود: اولین اولویت، برگزاری مجمع عمومی بانک در آبان‌ماه آتی خواهد بود، که طی سه سال گذشته برگزار نشده‌ است.

به گفته وی، تمامی سهامداران بانک منتظر و البته، محق هستند که به استناد قانون تجارت و اساسنامه بانک، به طور مستمر، در جریان تحولات بانک، به‌عنوان یک شرکت سهامی عام، قرار گرفته و برای اداره هرچه بهتر دارائی مالی خود، در زمان های مقرر، تصمیم گیری نمایند.

مرادی افزود: خوشبختانه در این مدت، سهامداران خرد با صبر و پیگیری ، نشان دادند شایسته روزهای بهتری هستند و در این مسیر ، همکاری و تلاش مسوولان و کارشناسان سازمان بورس تاکنون قابل تقدیر بوده است و ان‌شاءالله از این پس نیز شاهد حمایت جدی تر آنها از منافع سهامداران بانک در مسیر بازگشایی نماد و برگزاری مجامع خواهیم بود بالاخص اینکه از یاد نباید برد که بانک آینده بی از ۷۵ هزار نفر سهامدار خرد دارد که حق طبیعی آنان است که نسبت به وضعیت سهامداری خود اطمینان خاطر داشته باشند.

مرادی در خصوص این که دستور کار این مجمع، چه خواهد بود، افزود: با توجه به قطعیت رای دیوان گره فعالیت حدود یکصد هزار سهامدار منتظر برای بهره مندی از این سهم با ارزش پس از هماهنگی با بانک مرکزی برداشته شده و صورت های مالی اخیر بانک با اصلاحات لازم ، در این جلسه مطرح و در مورد آنها، اعمال رای خواهد شد. همچنین مقوله مهم تجدید ارزیابی دارائی‌های بانک که از ارزش بالائی برخوردار هستند؛ مطرح و در مورد نحوه احتساب ارزش روز آنان در حسابهای بانک، هماهنگی لازم به عمل خواهد آمد.
به گفته وی ، در نتیجه‌ی این ارزیابی‌ها، بدون تردید، بانک آینده از وضعیتی که در حال حاضر بدلیل حدود سه سال قفلی در سهم در آن قرار گرفته، به گونه بسیار متفاوت و موفقی، خارج گردیده، و صورت‌های مالی آن به نحو شفاف‌تری نمایانگر وضعیت واقعی بانک و نتیجه اقدامات کارکنان و مدیران آن در راستای تامین سودآوری برای عموم سهامداران و ارزش‌آفرینی برای مشتریان خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha