• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1401091610725
  • خبرنگار : 71049

رییس ستاد مرکزی نهم دی:

هدف دشمنان هرج و مرج و انتقال تصویر ناامنی به بیرون است

هدف دشمنان هرج و مرج و انتقال تصویر ناامنی به بیرون است

رییس ستاد مرکزی نهم دی گفت: تا زمانی که انقلاب بر اهداف خودش پافشاری دارد دشمن هم بر مبارزه محکم است.

به گزارش ایسنا، علی محمد نائینی در جلسه ستاد مرکزی نهم دی گفت: حماسه نهم دی، مقابله با جریان برانداز و حقیقتا جنگ احزاب بود. برای درک نهم دی باید به خطر فتنه ۸۸ پرداخت. بسیاری معتقدند جنگ هشت ساله تحمیلی هم نمی توانست به اندازه فتنه ۸۸ انقلاب را از پا درآورد. در ابتدای فتنه خیلی‌ها فکر کردند که کار انقلاب تمام است.

وی ادامه داد: مساله دیگر این است که روزهای تاریخی انقلاب فرصت است برای عبرت آموزی و حفظ دستاوردهای آن روزها. دستاوردهای حماسه نهم دی سرمایه عظیمی است برای ادامه انقلاب. برای حفظ آن باید خط تبیین و دشمن شناسی را مورد توجه قرار داد. دشمن دست از مبارزه و خصومت و دشمنی برنمی دارد. دشمن سعی دارد، هر روز با روش های جدید چالش های نظام را تقویم دار کند.

نائینی گفت: مساله اصلی در جنگ امروز تحریف واقعیات است با روش های مختلف جنگ روانی تا بخشی از جامعه را برای کاهش اقتدار و تضعیف امنیت آماده کنند.

وی ادامه داد: دشمن روش های خود را تکرار نمی‌کند، ابزارهای خود را به روز می‌کند و از ضعف و حماقت و ظرفیت مزدوران و جنایتکاران استفاده می کند. جنگ و فتنه جهانی علیه ایران به راه افتاده است و تا زمانی که انقلاب بر اهداف خودش پافشاری دارد دشمن هم بر مبارزه محکم است. هدفشان هرج و مرج در ایران و انتقال تصویر بی اقتداری و ناامنی به بیرون است. وقتی تضعیف شویم با یک قدرت کم می توانند ما را از بین ببرند.

رییس ستاد مرکزی برگزاری مراسم روز نهم دی اظهار کرد: دو ماه پیش صریحا امریکایی ها اعلام کردند که ما بعد از چین و روسیه با دولت نوظهوری مثل جمهوری اسلامی ایران مواجه هستیم که تمام معادلات ما را به هم ریخته است. آنها گفته اند، در این پنج سال اگر توانستیم قدرت ایران را تضعیف کنیم مثل سوریه، معادله قدرت به نفعشان تغییر می کند وگرنه باید منتظر فروپاشی اسراییل در هشتاد سالگی اش باشیم.

وی‌ گفت: از ۲ تا ۹ دی دهه بصیرت و از ۱۰ تا ۱۷ به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی دهه مقاومت تعیین شده است.

در این مراسم نمایندگان ارگان‌ها و نهادهای مختلف سیاسی امنیتی فرهنگی و مذهبی و ورزشی جهت هماهنگی برنامه‌های برگزاری این ستاد حضور داشتند.

همچنین سردار عبدالله ضیغمی معاونت بررسی و عملیات روانی اطلاعات سپاه در این جلسه سخنانی را ایراد کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha