• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102819362
  • خبرنگار : 30188

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در 5 هفته

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در 5 هفته

اگر به دنبال شغلی هستید که بتوانید با استفاده از ابزارآلات و تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی مشکلات متداول موجود در انواع لوازم خانگی از یخچال، فریزر، یخچال ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و مایکروویو گرفته تا لوازم خرد منزل مانند چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری، اتو بخار، سشوار و غیره را برطرف نمایید، شرکت در دوره‌های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه‌های معتبر تهران می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از آموزشگاه پایتخت فناوری، با حضور در دوره‌های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی در از مهارت‌های حل مسئله و کلاس‌های منعطف و با پشتیبانی نامحدود استفاده کرده و در نهایت می‌توانید مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای خود را طبق برنامه آموزشگاه دریافت کنید.

در حالی که لوازم خانگی با طول عمر بالا و با دوام ساخته می‌شوند، با گذشت زمان، در معرض ساییدگی و خرابی قرار می‌گیرند که در نهایت منجر به اختلال در عملکرد تک تک قطعات یا کل سیستم می‌شود؛ به عنوان یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی، به مهارت‌ها و دانش اساسی لازم برای حمایت از مشتریان نیازمند، از جمله ابزارهای تجاری، اقدامات احتیاطی ایمنی و نحوه رفتار به عنوان یک تکنسین حرفه‌ای نیاز دارید.

تکنسین‌هایی که لوازم خانگی را برای امرار معاش تعمیر می‌کنند، اغلب از تقاضای مداوم برای مهارت‌های خود لذت می‌برند. بسیاری نیز به خود اشتغالی تبدیل می‌شوند که پتانسیل آنها را برای دستمزدهای بالاتر افزایش می‌دهد. کسب مهارت‌های تئوری و عملی از طریق آموزشگاه تعمیر لوازم خانگی معمولاً زمان بسیار کمی می‌برد و به شما این شانس را می‌دهد که هسته تخصصی جامعی را به دست آورید که بتوانید به پرورش آن ادامه دهید.

برخی از افراد مستقیماً از دبیرستان با کارآموزی در شرکت‌های تعمیر لوازم خانگی وارد این تجارت می‌شوند. با این که این روش دارای مزایای گسترده‌ای می‌باشد، با این حال طول مدت آموزش از این طریق طولانی بوده و ممکن است فرد نتواند در همه زمینه‌های تعمیر لوازم خانگی مهارت کسب کند؛ اگر قبلاً آموزش رسمی از طریق یک آموزشگاه معتبر و زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای را دریافت کرده باشید، اغلب یافتن فرصت‌های شغلی آسان‌تر است. برنامه‌های آموزشی معمولاً کوتاه هستند. برخی شامل دوره‌های گام به گام هستند که کاملاً آنلاین هستند. برخی دیگر کلاس درس و آموزش عملی را در آزمایشگاه‌ها با ابزار و وسایل واقعی ترکیب می‌کنند. آموزش تعمیرات لوازم خانگی در 5 هفته در آموزشگاه فنی پایتخت برگزار می‌شود که در ادامه با مباحث آموزشی و مزایای شرکت در این دوره را توضیح می‌دهیم. در نهایت روش‌های ثبت‌نام در کلاس آموزشی تعمیر لوازم خانگی در 5 هفته را به علاقه‌مندان معرفی می‌کنیم.

آنچه شما در کلاس آموزش تعمیرات لوازم خانگی در 5 هفته یاد خواهید گرفت:

  • نحوه تشریح اصطلاحات اساسی، ابزار، ایمنی و مهارت‌های خدمات مشتری مورد نیاز برای تعمیر لوازم خانگی
  • نحوه شناسایی مفاهیم اولیه در برق، مدارهای الکتریکی، الکترونیک و اجزای مختلف موجود در لوازم خانگی و نحوه کار ایمن با آنها
  • نحوه تشریح اصول اولیه عملکرد لباسشویی، ظرفشویی از جمله ایمنی، استفاده و مراقبت، نحوه نصب و عیب‌یابی مشکلات رایج و تعمیر دقیق آنها
  • شیوه عیب‌یابی و تعمیر برد الکترونیکی انواع لوازم خانگی و برد کولر گازی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در 5 هفته

مزایای شرکت در دوره تعمیر لوازم‌خانگی در 5 هفته

دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی با ارائه گواهینامه معتبر معمولاً کوتاه‌ترین گزینه‌های آموزشی ممکن است. آنها طراحی شده‌اند تا به سرعت مفاهیم و مهارت‌های اصلی را به شما آموزش دهند یا اگر قبلاً تجربه‌ای در تجارت دارید به شما کمک کنند دانش خود را ارتقا دهید. دوره تعمیر لوازم خانگی در 5 هفته برگزار می‌شود، اما چند استثنا وجود دارد که می‌تواند طول دوره آموزشی را تغییر دهد.

از نقاط قوت دوره 5 هفته‌ای آموزش تعمیرات لوازم خانگی می‌توان به آموزش جامع و عملی توسط تکنسین‌های مجرب در کارگاه‌های آموزشی مجهز، پشتیبانی نامحدود، امکان تجدید دوره رایگان، موقعیت مکانی عالی و دسترسی سریع به محل آموزشگاه، اختصاص دادن خوابگاه با امکانات مناسب نزدیک به محل آموزشگاه، برگزاری دوره راه‌اندازی کسب و کار به‌صورت رایگان، ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای تعمیر لوازم خانگی و تخفیف 30 درصدی برای پرداخت شهریه و ثبت نام اشاره کرد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در 5 هفته

نحوه ثبت‌نام در دوره تعمیر لوازم‌خانگی آموزشگاه فنی پایتخت

آموزشگاه فنی پایتخت یکی از آموزشگاه‌های معتبر در شهر تهران می‌باشد که دوره‌های عملی حضوری و آنلاینی را برگزار می‌کند. برای ثبت‌نام در دوره تعمیر لوازم خانگی می‌توانید به صورت حضوری به آدرس تهران، میدان انقلاب اسلامی، کوچه جنتی، پلاک 2، طبقه 2، واحد 7 مراجعه نموده و همچنین امکان ثبت نام تلفنی برقرار شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 الی 18 با شماره تماس 02166577386 و شماره تلفن همراه 09058520960 تماس حاصل کرده یا با مراجعه به سایت الکترونیکی آموزشگاه به آدرس https://fannipaytakht.com/ و تکمیل فرم ثبت‌نام منتظر پشتیبان سایت برای پاسخگویی به سؤالات خود باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha