• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1401110301910
  • خبرنگار : 71533

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع:

باید به منزلت کارکنان وظیفه توجه ویژه داشته باشیم

باید به منزلت کارکنان وظیفه توجه ویژه داشته باشیم

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مهم‌ترین مأموریت وزارت دفاع در موضوع کارکنان وظیفه توجه ویژه به منزلت کارکنان وظیفه و استفاده تخصصی از آنان در راستای مأموریت‌های دفاعی است.

به گزارش ایسنا، امیر دریادار مهدی خواجه‌امیری در اختتامیه پانزدهمین جشنواره جوان سرباز وزارت دفاع با بیان اینکه در سالیان گذشته اقدامات بسیار مناسبی برای ارتقای منزلت کارکنان وظیفه در وزارت دفاع انجام شده است، تصریح کرد: برگزاری مراسم روز سرباز در کلیه یگان‌های سربازی به صورت سالیانه، برگزاری مجموعه جشنواره‌های جوان سرباز و تجلیل از کارکنان وظیفه نمونه و ارائه حکمت کارت سربازی به کارکنان وظیفه متأهل و مجرد به منظور استفاده از تخفیف‌های فروشگاه‌های اتکا جزو خدمات ارائه شده توسط وزارت دفاع به سربازان این نهاد است‌.

وی افزود: اجرای برنامه‌های متعدد اوقات فراغت سربازان اعم از اردوهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی و فرهنگی به مناسبت‌های مختلف در طول سال، اولویت استخدام کارکنان وظیفه در وزارت دفاع، تشکیل قرارگاه توانمندسازی شخصیتی کارکنان وظیفه و انجام تست‌های شخصیتی برای کارکنان وظیفه جدید الورود جزو برنامه‌های اجراشده برای رفاه حال سربازان و کارکنان وظیفه وزارت دفاع است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع یادآور شد: این نهاد دوره‌های مختلفی برای مهارت آموزی سربازان و کارکنان وظیفه برگزار کرده است. دوره‌های فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و مهارت‌های عمومی جزو مهم‌ترین دوره‌های برگزار شده توسط وزارت دفاع برای مهارت آموزی سربازان و کارکنان وظیفه است.

وی با بیان اینکه دوران سربازی را تمرین برای روابط انسانی، برادری و کار تیمی است، اظهار کرد: در دوران سربازی فرصتی است که جوانان در آن جامعه پذیری و مسئولیت پذیری را آموخته و مهارت‌های زندگی و تعاملات گروهی را فرا می‌گیرند.

خواجه‌امیری تاکید کرد: مهم‌ترین مأموریت وزارت دفاع در موضوع کارکنان وظیفه توجه ویژه به منزلت آنان و استفاده تخصصی از آنان در راستای مأموریت‌های دفاعی است و همواره تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی مناسب و مدون اقدامات خرسندساز برای این عزیزان اجرایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha