• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401111007819
  • خبرنگار : 30188

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی با قیمت مناسب و با کیفیت

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی با قیمت مناسب و با کیفیت

اسپیس فریم نمایشگاهی برای برپایی موقعیت‌هایی مانند غرفه و... به‌کار گرفته می‌شود که ممکن است در فضاهای مختلف اجرا شود. این روش که داربست نمایشگاهی است، از ویژگی‌های مختلفی مانند زیبایی و مقاومت برخوردار بوده و از آن جایی که می‌توان آن را اجاره کرد، هزینه‌های برپایی اسپیس را به‌ طرز قابل توجهی کاهش می‌دهد؛ البته ناگفته نماند که برای استفاده از چنین قابلیتی، باید از مراکز معتبر استفاده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپیس سازان، ما در این نوشته قصد داریم به شرکت تولیدی و صنعتی اسپیس‌سازان اشاره کنیم که سال‌هاست در این زمینه فعالیت مستمر داشته و خدمات ارزنده‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

بررسی کاربردهای مختلف اسپیس فریم

اگرچه بیشترین کاربرد این محصول در داربست نمایشگاهی است، اما می‌توان گفت از اسپیس فریم که در انواع و اشکال مختلف قابل دسترسی است، در موقعیت‌های مختلف به‌ کار گرفته می‌شود که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ساخت غرفه

برپایی نمایشگاه‌ها با داربست‌های فلزی، هزینه و معایب زیادی دارد که به همین دلیل امروزه استفاده از اسپیس فریم که سازه‌ای بسیار سبک است در دستور کار قرار گرفته‌است. در کنار این موضوع، مقاومت عالی در برابر شرایط جوی مختلف، این محصول را به یکی از بهترین‌ها در این زمینه تبدیل کرده‌است.

ساخت سولهٔ موقت و دائم

با توجه به این‌ که جمع‌آوری و نصب اسپیس‌ها فوق‌العاده آسان است، از آن برای ساخت انواع سوله استفاده می‌شود؛ همچنین به دلیل این که سوله‌ها در موقعیت‌های مختلف طراحی می‌شوند، نیاز است که محصول مدنظر از مقاومت عالی‌ای برخوردار باشد که اجاره اسپیس بهترین پیشنهاد خواهد بود.

ساخت سن و استیج

استیج‌ها باید تحمل وزن قابل توجهی داشته باشند، به همین دلیل توصیه می‌شود که از اسپیس فریم به کار گرفته شود. همچنین برای کف استیج نیز می‌توان از این روش استفاده کرد و سپس با به‌کارگیری فرش یا دیگر پوشش‌ها، سطح استیج را به بهترین وجه ممکن طراحی کرد، بنابراین تهیهٔ این محصول در قالب اجاره استیج نیز کمک‌کننده خواهد بود.

ساخت قاب برای بنر تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی‌ای که در خیابان‌ها و دیگر موقعیت‌ها نصب می‌شوند، باید از سازه‌هایی باشند که دارای قابلیت برش خوردن، خم شدن و... باشند که در این صورت نیز می‌توان از اسپیس فریم استفاده کرد. اقتصادی بودن این انتخاب از مهم‌ترین دلایل به‌ کارگیری از این روش است که البته باید از مراکز مختلف مانند شرکت تولیدی و صنعتی اسپیس‌سازان استفاده شود.

اجاره اسپیس

مزیت‌های به‌کارگیری از اسپیس فریم

این محصول کاربردی به دلیل مزیت‌هایی که دارد، از بهترین روش‌ها برای برپایی انواع نمایشگاه، غرفه و... است. حال در ادامه به مهم‌ترین این مزایا اشاره می‌کنیم تا اگر تا این لحظه به استفاده از اسپیس فریم قانع نشده‌اید، بررسی بیشتری داشته باشید:

نصب فوق‌العاده آسان

با توجه به این‌ که این سازه‌ها نصب راحتی دارند و در مدت زمان کوتاهی قابل اجرا هستند، برای موقعیت‌های مختلف، خصوصاً اگر برپایی یک نمایشگاه باید به شکل سریع‌السیر باشد، کاربردی خواهد بود.

وزن سبک سازه

اسپیس فریم‌ها بسیار سبک هستند و جابه‌جایی آن‌ها ساده است؛ ضمن این ‌که فضای آن‌چنانی را نیز اشغال نمی‌کنند و به همین دلیل در موقعیت‌های مختلف کاربردی هستند. به ‌طور کلی با توجه به این که جابه‌جایی این سازه‌ها به وسایل نقلیه مانند جرثقیل نیاز ندارد، هزینه‌ها را به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

مقاومت عالی

اسپیس‌ها به دلیل این که مقاومت فوق‌العاده‌ای دارند، در هر شرایط آب‌ و هوایی‌ای قابل استفاده هستند. همچنین پس از راه‌اندازی، نگرانی خاصی در خصوص فروریختن این سازه وجود ندارد. البته باید تأکید کنیم که اگر از مراکز معتبر این نوع محصولات را تهیه کنید، هیچگونه مشکلی در این خصوص پیش نمی‌آید.

اجاره اسپیس نمایشگاهی

چرا شرکت اسپیس‌سازان انتخاب مناسبی است؟

حال در این بخش قصد داریم دربارهٔ شرکت اسپیس سازان صحبت کنیم و به دلایلی اشاره کنیم که این شرکت را در خصوص خرید این نوع سازه‌ها به بهترین مجموعه تبدیل کرده‌است. در واقع موارد عنوان شده در ادامه از مهم‌ترین علت‌های خرید این نوع محصولات از این شرکت است:

کیفیت سازه

در درجهٔ اول کیفیت این نوع سازه‌ها در اولویت است، لذا حتماً باید از مجموعه‌هایی این محصولات را خریداری کنید که کیفیت ساخت آن‌ها را مدنظر قرار می‌دهند، از این ‌رو شرکت اسپیس‌سازان از جمله مراکزی است که در بهترین وضعیت این سازه‌ها را تهیه کرده و در اختیار متقاضیان قرار داده ‌است.

هزینهٔ مناسب اجاره

از بهترین مزیت‌های استفاده از شرکت اسپیس‌سازان، قیمت‌های به ‌صرفه و رقابتی است که برای اجاره استیج در نظر گرفته‌است. در حال حاضر شرکت‌های زیادی در این خصوص فعالیت دارند که اکثراً قیمت‌های بالایی را برای اجاره یا حتی خرید این محصولات در نظر گرفته‌اند اما شرکت عنوان شده با شعار قیمت پایین و ارائه خدمات بیشتر توانسته است رضایت اکثریت افراد را جلب کند.

مشاورهٔ رایگان

ممکن است در زمان خرید اسپیس دلخواه به مشاوره نیاز باشد که با توجه به این که این شرکت دارای افراد متخصص است، به ‌راحتی امکان مشاوره فراهم خواهد بود. این خدمات سبب می‌شود تا متقاضیان این سازه‌ها بهترین انتخاب را داشته باشند و در مواقع حساس که به این اسپیس‌ها نیاز داشتند، باز هم این شرکت را برای خرید انتخاب کنند.

پشتیبانی و خدمات

از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از شرکت اسپیس‌سازان www.spacesazan.com ارائه خدمات پشتیبانی است. در واقع ممکن است به دلایل مختلف مجموعه‌هایی که از این مرکز چنین محصولاتی را تهیه کرده‌اند با مشکلاتی در نحوهٔ نصب، جابه‌جایی و حتی کیفیت مواجه شوند که در این صورت با دخالت به موقع متخصصان این شرکت نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha