• دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1401122215521
  • خبرنگار : 71664

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهیدبهشتی مطرح کرد؛

حفظ کرامت انسان‌ها در دستور کار هیئت‌های رسیدگی به تخلفات دانشگاه قرار دارد

حفظ کرامت انسان‌ها در دستور کار هیئت‌های رسیدگی به تخلفات دانشگاه قرار دارد

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر این‌که توجه به رویکردی مبتنی بر حفظ کرامت افراد در دستور کار اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات دانشگاه است، گفت: جو حاکم بر این کمیته‌ها وحدت کلام با نگاهی مهرورزانه و مبتنی بر آسیب شناسی است.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در دیدار پایان سال با اعضا و مدیران هیئت تخلفات کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این‌که اعضای هیئت‌ رسیدگی به تخلفات دانشگاه افرادی مجرب، صاحب اندیشه و با تجربه هستند، اظهار کرد: این مرکز مزین به حضور افرادی است که از کفایت، تجربه و دانش کافی برخوردارند.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز اعضای هیئت تخلفات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی  افزود: زمینه اجرایی، شناخت عمیق و بینش متعالی اعضای این هیئت‌ها و در نتیجه برون دادهای مناسب آن مهر تاییدی بر برتری و کفایت فعالیت‌های اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات دانشگاه دارد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران توجه به سازوکارهای فرآیند محور و نگاه توسعه‌ای دانشگاه بر مبنای سرمایه نیروی انسانی را بخشی از فعالیت‌های هیئت‌های مذکور عنوان کرد و از زحمات یکساله مدیران و اعضای هیئت‌های‌ رسیدگی به تخلفات دانشگاه قدردانی کرد.

دکتر زالی به فعالیت‌های متنوع مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اشاره کرد و گفت: در سازمانی به این وسعت نمی‌توان ادعا کرد هرگز تخلفی صورت نمی‌گیرد و قطعا امکان بروز خطا وجود دارد، این در شرایطی است که در این موارد  اصلاح، پایش و ممیزی این خطاها را افرادی دلسوز و مسئولیت پذیر در هیئت‌های رسیدگی به تخلفات عهده‌دار می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهیدبهشتی کار قضاوت و رسیدگی به تخلفات را کاری دشوار توصیف کرد و  خاطرنشان کرد: شما با پذیریش این کسوت ایثار می‌کنید.

دکتر زالی نگاه تکنیکال و انصاف کافی را مشخصه‌ اعضای هیئت‌ رسیدگی به تخلفات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برشمرد و افزود: ثبت کم‌ترین میزان شکایت از رای‌های صادره و میزان رضایتمندی شاغلان دانشگاه از مهم‌ترین شاخص‌های کفایت اعضای فعال در این هیئت‌هاست که در خروجی فعالیت‌ها به چشم می‌خورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی شهیدبهشتی، وی با تاکید بر این‌که توجه به رویکردی مبتنی بر حفظ کرامت افراد در دستور کار اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات دانشگاه است، گفت: این در شرایطی است که جو حاکم بر این کمیته‌ها وحدت کلام با نگاهی مهرورزانه و مبنتنی بر آسیب شناسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha