• شنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402012613484
  • خبرنگار : 71506

سمیعی: یامگا به باشگاه نوتیس داده است

سمیعی: یامگا به باشگاه نوتیس داده است

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: یامگا به باشگاه نوتیس(هشدار درباره حقوق) دادند و امیدوارم مبلع او به‌زودی پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، فرشید سمیعی پس از پیروزی پرگل استقلال مقابل هوادار در جمع خبرنگاران، گفت: امروز از صبح هم جلسه با وزیر ورزش داشتیم که ایشان خیلی لطف و حمایت داشتند و امیدوارم این حمایت‌ها به نتیجه برسد و بدهی‌ها پرداخت شود.

او در پاسخ به این سوال که چقدر به حل مشکل بدهی‌های استقلال امیدواید؟ گفت: ما کارهای لازم را انجام داده‌ایم و مدارک و مستندات آماده شده و امیدوایم در ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده این مبلغ آماده شود. آخرین مهلت بارگذاری ۳۱ فروردین است اما کمیته مجوز حرفه‌ای بعد ۲۵ خرداد رسیدگی می
‌کند. از این فاصله می‌توان برای رفع نقایص و ابهامات استفاده کرد. خیلی از باشگاه‌ها بدهی‌های‌شان را پرداخت نکرده‌اند اما توافق کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که آیا با استراماچونی نیز برای پرداخت بدهی توافق شده است، گفت: با استراماچونی قبل ۱۱ فروردین توافق کرده بودیم که بدهی‌اش را پرداخت کنیم با همه آن‌ها توافق کرده بودیم که تا یک تاریخ بدهی‌های‌شان را بدهیم. با این اوصاف اگر مغایرتی با تفسیر قانون نداشته باشد امیدوار به برداشته شدن حذف استقلال هستیم. البته قانون در مقابل ای نکه توافق قبل از ۳۱ مارس باشد و پرداخت بعد از آن سکوت کرده اما امیدوارم به نفع ما باشد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره ناامیدی تاج از حل شدن مشکل استقلال و حذف این تیم از آسیا گفت: قوانین ای اف سی اجازه نمی‌دهد کسی غیر از کمیته مجوز حرفه‌ای صحبت کند. همین صحبت‌ها باعث حذف سال گذشته استقلال شد که ما اصلا بدهی نداشتیم اما ایرادات مبنی بر مالکیت مشترک و پرداخت بدهی از حساب‌های بسته باعث شد ما ۱۵ آیتم گرید A را نتوانستیم پاس کنیم. هیچ تیمی الان از نظر قانونی حدف نشده و به پرونده همه تیم‌ها پس از ۲۵ خرداد رسیدگی می‌شود. این که یک تیم الان حذف شود و بعدا تیم دیگری اصلا چنین چیزی نیست.

وی درباره نوتیس یامگا برای باشگاه استقلال، گفت: آقای یامگا نوتیس دادند و امیدوارم مبلع او به‌زودی پرداخت شود. میزان مبلغ او را نمی‌توانم بگویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۰۹:۵۵

یکی‌از علت‌های بیچاره شدن فتح‌الله همین مبالغ نجومی بازیکنانی مثل یامگا است که نمی توانی شفاف سازی کنید تازه این یکیش است البته باعث بدبختی آجرلو بود