• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402021207187
  • خبرنگار : 71613

مهدی مهدوی: شاید به بحرین نروم/ با سعید معروف، بیشتر رفیق بودم تا رقیب

مهدی مهدوی: شاید به بحرین نروم/ با سعید معروف، بیشتر رفیق بودم تا رقیب

کاپیتان تیم شهداب یزد در مورد احتمال عدم حضورش در جام باشگاه‌های آسیا گفت: به خاطر یکسری مشکلات هنوز رفتنم قطعی نیست. خیلی تلاش می‌کنم بروم و امیدوارم مشکلم برطرف شود.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت به میزبانی بحرین برگزار می‌شود و شهداب یزد که قهرمان لیگ برتر است، به عنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

مهدی مهدوی، کاپیتان شهداب در نشست خبری  پیش از اعزام تیم به بحرین در واکنش به همکاری مجدد با سعید معروف در این تیم گفت: از المپیک ۲۰۱۶ برزیل دیگر افتخار نداشتم که در کنار معروف باشم. امسال نماینده استان هستیم، البته به خاطر یکسری مشکلات هنوز رفتنم قطعی نیست. اگر دوباره کنارش باشم خوشحال می شوم و اگر نتوانستم بروم از راه دور انرژی می‌دهم. فکر می‌کنم دین خود را به استان یزد ادا کرده‌ام؛ همراه با خاتم اردکان اول آسیا و با شهداب، سوم آسیا شدم. خیلی تلاش می‌کنم بروم و امیدوارم مشکلم برطرف شود. خاطراتی که با هم داشتیم در این سال‌ها دوباره زنده می‌شود و امیدوارم بتوانیم در کنار هم دوباره افتخارآفرین باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا واقعا دوست دارد با معروف همکاری کند، بیان کرد: من و معروف هم‌پست بودیم اما از ابتدا بیشتر رفیق بودیم تا رقیب. ما خیلی با هم خوب هستیم و واقعا فرقی نمی‌کند چه کسی در تیم باشد بلکه هدف موفقیت تیم بود. من از ته دلم آرزو می‌کنم کار خودم درست شود. آقای معروف هم هست، دوست دارم من هم باشم و دوباره با هم کار کنیم.

مهدوی به جمع شدن تعدادی از بازیکنان قدیمی تیم ملی در تیم شهداب و اعزام به جام باشگاه‌های آسیا اشاره و بیان کرد: خیلی سخت است که دوباره نسل طلایی را دور هم جمع کنیم اما باشگاه شهداب ابن کار را رقم زده است. آقای خوش‌خبر که سال‌ها برای تیم ملی پدری کرد. آقای تندروان در المپیک به تیم ملی کمک کرد. در بخش بازیکنان هم معروف، مرندی و غفور در تیم بودند. حضور این بازیکنان کنار هم اگر همراه با قهرمانی و موفقیت باشد به نوعی خاطرات تیم ملی در سال های گذشته را زنده می‌کند. برای من که  از سال ۲۰۱۶ در تیم ملی نیستم خیلی جالب است که دوباره با این بازیکنان دور هم جمع شویم. امیدوارم در آخر دست پر برگردیم که خاطرات گذشته‌مان زیر سوال نرود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha