• سه‌شنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402032314771
  • خبرنگار : 71460

گارناچو: من آرژانتینی‌ام!

گارناچو: من آرژانتینی‌ام!

مهاجم منچستریونایتد مشتاقانه منتظر اولین بازی خود با آرژانتین است و می‌گوید تصمیمش برای انتخاب این کشور قطعی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، آلخاندرو گارناچو بازیکن ۱۸ ساله که در اسپانیا به دنیا آمد اما مادری آرژانتینی دارد، برای بازی دوستانه آرژانتین مقابل استرالیا دعوت شد و از بازی در کنار لیونل مسی ابراز خوشحالی می‌کند.

گارناچو گفت: من احساس می‌کنم آرژانتینی هستم، من آرژانتینی هستم. آنها روی من حساب کردند و این برای من واضح بود. آرژانتین یک تیم ملی بسیار بزرگ است و یک فرصت بسیار خوب برای من تمام خانواده‌ام ایجاد شده است که می خواهم به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنم.

گارناچو که فصل درخشانی را با یونایتد پشت سر گذاشت، از ناحیه مچ پا آسیب دید و فرصت دعوت شدن توسط لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین را برای بازی دوستانه مقابل پاناما و کوراسائو در فروردین از دست داد. ماه گذشته هم او شانس حضور با آرژانتین را در جام جهانی زیر ۲۰ سال که در این کشور برگزار شد از دست داد.

او درباره حضور نداشتن در جام جهانی جوانان افزود: من خیلی با اریک تن‌هاخ صحبت کردم و از او خواستم که اجازه دهد من بروم اما او گفت غیرممکن است.

قوانین فیفا به بازیکنان دو تابعیتی اجازه می‌دهد تا زمانی که بیش از سه بازی انجام نداده‌اند، تیم ملی خود را تغییر دهند اما با توجه به احتمال دعوت شدن از سوی اسپانیا، گارناچو گفت که مشتاق است در آرژانتین بماند و بعد از این دو دیدار نیز قصد تغییر تیم ملی کشورش را ندارد.

مهاجم یونایتد در بخش پایانی صحبت‌های خود افزود: نیازی نیست سه بازی انجام دهم. من اینجا هستم و اگر  بازی هم نکنم مهم نیست. می دانم که می‌خواهم با آرژانتین باشم و این اتفاق خواهد افتاد.

من می‌خواهم در تیم ملی آرژانتین بمانم. اگر مربی به من اعتماد کند می‌توانم تاثیر خوبی در تیم داشته باشم. می‌خواهم در کوپا آمریکا، مسابقات مقدماتی و جام جهانی ۲۰۲۶ شرکت کنم. من می‌دانم که بسیاری از مردم در آرژانتین من را دوست دارند و از این بابت خوشحالم. من خیلی وقت پیش تصمیم گرفتم که برای آرژانتین بازی کنم و این عشق را در زمین نشان خواهم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha