• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402050100337
  • خبرنگار : 71613

تغییر سرپرست تیم ملی والیبال از شایعه تا واقعیت/ محمدی: با بازیکنان مشکلی ندارم 

تغییر سرپرست تیم ملی والیبال از شایعه تا واقعیت/ محمدی: با بازیکنان مشکلی ندارم 

اکبر محمدی در مورد احتمال پایان همکاری خود با تیم ملی والیبال به عنوان سرپرست تیم گفت: هنوز چیزی به من ابلاغ نشده است و منتظرم تکلیفم روشن شود.  

به گزارش ایسنا، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال شنبه، ۳۱ تیرماه برگزار شد که طی آن مباحث مختلفی در خصوص تیم های ملی جوانان و بزرگسالان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. تغییر و تقویت کادر فنی تیم ملی بزرگسالان از جمله محورهای این نشست بود که در جلسه داورزنی و مرادی رئیس و نایب رئیس فدراسیون والیبال به بهروز عطایی ابلاغ شد.

یک روز بعد از این جلسه شائبه پایان همکاری اکبر محمدی سرپرست تیم ملی هم به گوش می‌رسد و باید دید که آیا این اتفاق عملی می‌شود و فرد دیگری سرپرستی تیم ملی را برعهده می‌گیرد یا اینکه محمدی به کار خود ادامه خواهد داد.

اکبر محمدی، سرپرست تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا به احتمال تغییر خود اشاره و بیان کرد: هنوز چیزی به من ابلاغ نشده است و منتظرم تکلیفم روشن شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا درخواست استعفا از تیم ملی داده‌ است، گفت: همان درخواست‌های قبلی است اما این بار هم با آقای عطایی مطرح کردم که اگر تیم ضربه نمی‌خورد و کسی را دارید که در این زمان کم انتخاب کنید، از جمع‌تان جدا شوم. آقای عطایی مخالفت کرد و گفت اصلا حرفش را نزن اما شاید به یک جمع‌بندی رسیده‌اند. آقای داورزنی فردا می‌آید و تکلیفم روشن می‌شود.

محمدی در واکنش به اینکه یکی از دلایل استعفای او فشار بازیکنان و رابطه خوب آنها با امیر خوش‌خبر، سرپرست قبلی تیم ملی است، گفت: آقای خوش‌خبر فوق‌العاده انسان خوبی است و  سرپرست خوبی هم بود. طبیعی است که برخی به او علاقه دارند اما واقعا در این مدت مشکلی از سمت بازیکنان ندیدم و هر چه که هست مربوط به مشکلات خودم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha