• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402052213860
  • خبرنگار : 71649

ستار همدانی عنوان کرد

مهدی هاشمی‌نسب در نقش کریم باقری!

مهدی هاشمی‌نسب در نقش کریم باقری!

پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی‌پوشان به نیمکت قوی نیاز داشتند و حالا حضور مهدی هاشمی‌نسب نقش «کریم باقری» را در استقلال ایفا می‌کند و بسیار کمک‌حال تیم خواهد بود.

ستار همدانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد استقلال در هفته اول لیگ برتر اظهار کرد: استقلال پر از حاشیه بود و نتیجه‌ای دور از انتظار کسب کرد. نکونام فراتر از یک سرمربی کار ‌می‌کند و به تیم کمک کرده است. بازی استقلال و صنعت نفت دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول استقلال ضعیف و بی‌برنامه بود و چند علت داشت. حاشیه‌های چند وقت اخیر، گرمای هوا و ناهماهنگی جزو این دلایل بود.

ببینید

او ادامه داد: با این حال کار خوب آرش رضاوند و گلش باعث شد استقلال از این وضعیت خارج شود. گل او جزو زیباترین گل‌ها بود. صنعت نفت بسیار خوب بازی را شروع ‌کرد و گردش توپ، حفظ توپ و جابه‌جایی بسیار خوبی در زمین داشتند اما با گل زودهنگام نیمه دوم شیرازه صنعت نفت را از هم پاشید. همین مساله باعث شد بازیکنان استقلال به بازی مسلط شوند و نبض بازی را به دست بگیرند. نیمه دوم متعلق به استقلال بود.

مهدی هاشمی‌نسب نقش کریم باقری را دارد

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: انتظارات همیشه از استقلال بالاست و این تیم نیاز دارد تقویت شود چون هواداران بی‌شماری دارد. استقلال نیاز به بازیکن خارجی دارد. طبیعتا نکونام باید نقاط ضعف را شناسایی کند و حتما این کار را انجام داده است. حضور مهدی هاشمی نسب نیز بسیار به تیم می‌تواند کمک کند. من پارسال فینال جام حذفی را از نزدیک دیدم و احساس کردم در آن بازی به نیمکت ضعیف باختیم. نیمکت ما باید تقویت می‌شد و حالا مهدی هاشمی نسب نقش کریم باقری را در استقلال ایفا می‌کند.  

مشکلات مدیریتی بحث امروز و دیروز نیست

مدافع سال‌های دور استقلال درباره وضعیت مدیریتی استقلال بیان کرد: مشکل مدیریتی بحث امروز و دیروز نیست و چند سال است که گریبان تیم را گرفته است. تغییرات باعث می‌شود ثبات مدیریتی ایجاد نشود و مشکلات ریشه‌ای نمی‌گذارد تیم در وضعیت خوبی قرار بگیرد. خطیر تازه آمده و مشکلات انباشته شده است. ما استقلالی‌ها به عنوان یک هوادار آرزویمان این است که از این مجموعه سربلند بیرون بیایند و همبستگی و هماهنگی در شاکله مدیریتی به وجود بیاید. امیدوارم آن کسی که تیم را نجات می‌دهد، خطیر باشد.

مهدی هاشمی‌نسب در نقش کریم باقری!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۳ ۱۲:۰۷

هاشمی نسب در دوران فوتبال از نظر رفتار و کردار و گفتار ناپسند بداخلاق‌ترین فرد بوده. لطفا با مقایسه با کریم باقری باشخصیت و اسطوره و قهرمان واقعی ظلم و جفا به آقاکریم نکنید شخصیت کریم‌آقا کجا و هاشمی‌نسب کجا؟

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۳ ۱۲:۵۹

یعنی واقعا با چه معیاری این شخصیت و با کریم باقری حتی در سطح یک جمله یکی میکنید

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۸

اصلا مقایسه‌شون هم زشته. استقلال اینهمه پیشکسوت داره

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۶

خود شما واقعا خجالت نکشیدی این دو نفر رو با هم مقایسه کردی هاشمی نسب بداخلاق دوره بازیکنی ش کجا و آقا کریم باقری کجا؟

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۵

با همه احترامی که برای آقای هاشمی نسب قائل هستم ، این قیاس ، قیاس مع الفارغ هست ......

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۳ ۱۷:۲۵

بابا این چه مقایسه‌ی زننده ای هست که شما انجام میدید، آقا کریم برای تمام جامعه‌ی فوتبالی قابل احترامه، اما هاشمی نسب رو اکثر استقلالی ها هم قبول ندارن. این آقا اسطوره فحاشی و بی اخلاقیه، خدا خودش به راه راست هدایتش کنه.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۴ ۲۰:۴۶

خدایی چه کسی را با کریم باقری مقایسه میکنید مهدی اول باید شخصیت داشته باشه تا بعداً در این خصوص صحبت بشه