• سه‌شنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402082316922
  • خبرنگار : 71460

اوسیمن از پیشنهاد بزرگ عربستانی‌ها پرده برداشت

اوسیمن از پیشنهاد بزرگ عربستانی‌ها پرده برداشت

مهاجم ناپولی فاش کرد که چرا در تابستان امسال پیشنهاد چشم‌گیر یک باشگاه عربستانی را رد کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، ویکتور اوسیمن ملی‌پوش نیجریه‌ای که تا ژوئن ۲۰۲۵ با ناپولی قرارداد دارد، می‌توانست در تابستان با مبلغ ۱۴۰ میلیون یورو جدا شود. او در صحبت‌هایی در پادکست Obi One به هم‌تیمی سابقش در تیم ملی نیجریه یعنی یان اوبی میکل گفت: در تابستان پیشنهاد بزرگی از عربستان داشتم. وقتی این پیشنهاد بزرگ از سوی باشگاه سعودی رسید، وسوسه انگیز بود. من با مربی صحبت کردم و او در مورد برنامه‌های باشگاه به من گفت و آنها تا پایان پنجره نقل و انتقالات هرگز تسلیم نشدند و هر روز پافشاری می‌کردند تا به عربستان بروم. هر چه بیشتر به این افراد نه می‌گفتم، آنها بیشتر با پیشنهاد بزرگتری سمت من می‌آمدند. من با باشگاهم صحبت کردم و تصمیم گرفتیم فعلا بمانم. باید برای حرفه‌ام تصمیم می‌گرفتم. ما از پایان فصل گذشته در مورد آینده صحبت کردیم. به دنبال این بودم که ببینم بهترین گزینه برای حرفه من چیست. شما هرگز نمی‌دانید آینده چه خواهد شد.

پیش از این عکاظ عربستان مدعی شد که باشگاه ناپولی برای فروش فوق ستاره خود به الهلال ۵۰۰ میلیون یورو می‌خواهد و این موضوع باعث شده این انتقال بسیار بعید به نظر برسد. رسانه‌های انگلیسی نیز در پایان ماه جولای گزارش دادند که باشگاه الهلال عربستان به ناپولی ۱۴۰ میلیون یورو برای این بازیکن ۲۴ ساله پیشنهاد داده است.

ویکتور اوسیمن ستاره فصل قبل رقابت‌های سری A بود. این بازیکن در ترکیب ناپولی درخشید و بیشترین نقش را در قهرمانی ناپلی‌ها در سری A داشت. به همین واسطه اوسیمن مشتریان زیادی دارد اما تاکنون او با هیچ تیمی به توافق نهایی دست پیدا نکرده است. طبق گفته رئیس باشگاه ناپولی ویکتور اوسیمن فعلا در ناپل می‌ماند.

اوسیمن که در تابستان ۲۰۲۰ از لیل به ناپولی پیوست، فصل گذشته ۳۱ گل به ثمر رساند تا به پارتنوپی‌ها کمک کند تا قهرمان سری آ شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha