• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402082417820
  • خبرنگار : 71489

با اشاره به سخنرانی رئیسی در اجلاس ریاض

رضایی: استقبال از راهکارهای ده‌گانه رئیس‌جمهور، رژیم کودک‌کش را نابود می‌کند

رضایی: استقبال از راهکارهای ده‌گانه رئیس‌جمهور، رژیم کودک‌کش را نابود می‌کند

نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورتی که پیشنهادات ده‌گانه ایران برای پایان دادن به فاجعه غزه که از سوی رئیس جمهوری در نشست مشترک اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب مطرح شد، از سوی کشورهای اسلامی مورد توجه قرار گیرد، کشورهای مسلمان قدرتمند در کنار هم حاضر خواهند شد و قطعاً نیز مبارزان فلسطینی به پیروزی می‌رسند و رژیم کودک‌کش نیست و نابود خواهد شد.

علی رضایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد: این حجم از جنایات وحشیانه و کشتار و بمباران های وسیع و همچنین استفاده از بمب های فسفری در غزه امروز دل همه انسان‌هایی که حتی مسلمان نیستند اما آزاده هستند به درد آورده است.

وی با بیان اینکه «کشته شدن ۱۱ هزار نفر در غزه از سوی رژیم صهیونیستی اوج قساوت قلب سران این رژیم را به نمایش گذاشت»، اظهار کرد: امروز در شرایطی که همه کشورهای مسلمان باید با هم متحد باشند و علیه رژیم اشغالگر بایستند و نه اینکه فقط حرف بزنند بلکه باید در عمل نیز از فلسطین حمایت کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: همان طور که رئیس جمهوری در نشست مشترک اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب که در ریاض برگزار شد، مطرح کرد، جمهوری اسلامی ایران از ابتدا اعلام کرده که حامی فلسطین است و در این زمینه نیز تردیدی وجود ندارد؛ سایر کشورها نیز باید در عمل نیز از آرمان قدس و مردم فلسطین حمایت کنند. قطعاً در تاریخ لکه ننگی بر پیشانی مقامات و سران کشورهایی که امروز مرتکب بی عملی در حمایت از مردم فلسطین و نظاره گر جنایات هستند، درج خواهد شد.

رضایی با تاکید بر لزوم وحدت مسلمانان در موضوع فلسطین به طرح ۱۰ راهکار برای پایان دادن به فاجعه غزه از سوی رئیس جمهوری در نشست مشترک اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب اشاره و تاکید کرد: همه کشورهای مسلمان باید به پیشنهادات ایران توجه کنند و همه یک دست و قدرتمند از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند. همانطور که رئیس جمهوری پیسنهاد دادند، باید در مراجع بین‌المللی محدودیت‌هایی برای این رژیم اعمال شود و روابط کشورهای مختلف به ویژه کشورهای مسلمان با رژیم غاصب کاهش یابد.

وی در پایان تصریح کرد: در صورتی که پیشنهادات ایران از سوی کشورهای اسلامی مورد توجه قرار بگیرد، کشورهای مسلمان قدرتمند در کنار هم حاضر خواهند شد و قطعاً نیز مبارزان فلسطینی به پیروزی می‌رسند و رژیم کودک کش نیست و نابود خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha