• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402091410261
  • منبع : بازار

علت کسادی مغازه، راز پنهان افت فروش شما

علت کسادی مغازه، راز پنهان افت فروش شما

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که می‌گویند چرا بازار من کساد است؟ دلایل افت فروش من چیست؟ علت کسادی مغازه من چه می‌تواند باشد...

به گزارش ایسنا به نقل از وبسایت حسین فیاضی، اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می‌گویند دیگر چیزی از بازارمان نمانده یا می‌گویند فروش کسب و کارمان افت کرده است، پس حتما تا انتهای این مطلب را با ما همراه باشید. مطالبی اینجا خواهید شنید که شاید صفحه‌ای جدید از کسب و کار شما را رقم بزند. پس به هیچ عنوان از دستش ندهید!!

آیا بازار همه مثل من خراب است؟

تا به حال شده این سوال را از خود بپرسید؟ شمایی که اعتقاد دارید که فروشتان افت کرده، آیا به فروش دیگر فروشنده‌ها هم توجه‌ می‌کنید؟

شاید با خود بگویید بله! بازار دیگر فروشندگان هم خراب است و همکاران و رقبای من هم دیگر فروش قابل توجه‌ای ندارند...

علت کسادی مغازه، راز پنهان افت فروش شما

ولی این چطور ممکن است؟؟!

اگر فروش تمام فروشنده‌ها کم شده باشد، یا همه فروشنده‌ها فروش نداشته باشند، پس مردم نیازهای خود را چطور برآورده می‌کنند. مگر می‌شود نیاز مردم به پوشاک، نیاز مردم به مواد غذایی و ... حذف شود؟! قطعا خودتان جواب این سوال را داده‌اید و با خود می‌گویید نه نمی‌شود.

پس اگر بازار شما و همکار همشهری شما خراب است، دلیلش چیست؟

پاسخ‌ها تغییر کرده اند!!!

جواب خیلی ساده است. یک زمانی مشتریان شما برای خرید محصولات خود به صورت حضوری به فروشگاه شما مراجعه می‌کردند، با شما گپی می‌زدند و درنهایت محصول مدنظر را خریداری می‌کردند.

ولی الان داستان کاملا فرق کرده است. مردم نیازهای خود را به شکل دیگری پاسخ می‌دهند. آنها به جای اینکه به فروشگاه فیزکی و مغازه شما مراجعه کنند، می‌خواهند آنلاین خرید کنند. آنها به نیازهای خود به شکل به‌روز پاسخ می‌دهند.  پس شما هم اگر می‌خواهید به یکی از گزینه‌های مشتریان بالقوه برای خرید تبدیل شوید، باید در فضای آنلاین تیک حضور خود را بزنید.

برای رفع کسادی بازار، دقیقا باید چکار کنم؟

راهکار چیزی نیست جز راه‌اندازی یک شعبه آنلاین برای کسب و کارتان. شما باید برای کسب و کار خود یک وبسایت راه‌اندازی کنید تا از این طریق به افراد بسیار زیادی دسترسی داشته باشید و بتوانید به شکل درست و به‌روز فروشتان را افزایش دهید.

شاید با خود بپرسید که ما صفحه‌ای در اینستاگرام یا فلان شبکه‌ اجتماعی داریم؛ آیا این برای ما کافی نیست و جواب ما را نمی‌دهد؟! در پاسخ باید گفت: قطعا خیر.

شما اگر قصد دارید به شکل اصولی در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید، پس اولین قدم راه‌اندازی یک وبسایت برای کسب و کارتان باید باشید. در قدم‌های بعدی می‌توانید با استفاده از شبکه‌های اجتماعی یا پیامرسان‌ها و ... بازدید و ترافیک سایتتان را افزایش دهید.

حتما به این نکته توجه کنید؛ مدیریت سفارشات، پاسخگویی به کاربران، انجام فرایند فروش و ... در شبکه‌های اجتماعی کاری دشوار است و بهترین روش برای فروش اینترنتی بستر وبسایت است. پس حواستان باشد تا کارتان را با اصول و قواعد بازی جلو ببرید.

طراحی سایت را به چه کسی بسپارم؟

اگر قصد دارید فرایند فروش اینترنتی را آغاز بکنید، اگر قصد راه‌اندازی یک وبسایت برای خود را دارید؛ پشنهاد ما این است که از راهنمایی‌های مهندس حسین فیاضی استفاده کنید.

می‌توانید با مراجعه به وبسایت مهندس فیاضی به آدرس hoseinfayazi.ir  از مشاوره ایشان بهره مند شوید. ایشان یک متخصص طراحی سایت در استان مازندران هستند که سابقه همکاری با افراد و مجموعه‌های مختلف را هم دارند. البته اگر ساکن استان‌های دیگر هم هستید می‌توانید برای طراحی سایتتان روی ایشان حساب باز کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم علت کسادی مغازه ها و دلایل افت فروش کسب و کارها را مورد بررسی قرار دهیم. درنهایت به این نتیجه رسیدیم که بهترین راهکار برای پایان دادن به کسادی مغازه و افزایش فروش، حضور در فضای آنلاین است.

بی‌شک فضای آنلاین یک دنیای بی‌نهایت از فرصت‌هاست. فرصت‌هایی که شاید تا به این لحظه از آن غافل بودید. ولی به قول معروف ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.

شما هم باید به خود بیایید. وقت آن رسیده که سهم ماهی خود را از این دریای بیکران بگیرید. مشتریان خود را پیدا کنید و فروشتان را افزایش دهید.

یادتان باشد، فضای آنلاین محیطی است که فعالیت در آن اجتناب ناپذیر است. برای ادامه حیات کسب و کارتان فعالیت خود را باید در این بستر شروع کنید. سعی کنید با ارائه خدمات خوب و محصولات عالی، مشتریان خود را روز به روز بیشتر کنید و کسب و کارتان را توسعه دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha