• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1402091511268
  • منبع : پایگاه‌های خبری

انتصاب دبیر منطقه ۱۲ مجمع مشورتی

انتصاب دبیر منطقه ۱۲ مجمع مشورتی

بهزاد یعقوبی از سوی روح الله جبرائیلی به عنوان دبیر منطقه ۱۲ مجمع مشورتی نظام مسائل و مشاور دبیر استان تهران منصوب شد. 

به گزارش ایسنا، «بهزاد یعقوبی» از فعالان حوزه بازار با سوابق پژوهش و تالیفات و مسئولیت اجرایی، ستادی و مشورتی در نهاد ریاست جمهوری، بازار تهران، سازمان اوقاف، شهرداری تهران،اتاق اصناف ایران و کمیسیون ها در شورای شهر که هم اکنون نیز مدرس دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است از سوی روح الله جبرائیلی به عنوان دبیر منطقه ۱۲ مجمع مشورتی نظام مسائل و مشاور دبیر استان تهران منصوب شد.

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با هدف عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و به‌منظور شناسایی ظرفیت‌ها و احصای چالش‌ها و مشکلات کشور و با تدبیر و نگاه برآمده از روحیه انقلابی برای ارائه راهکار به جهت برون رفت از مشکلات موجود به سران قوا، تحت نظارت مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

این شبکه نخبگانی مسئولیت بررسی میدانی، تحلیل، ارزیابی و اولویت‌بندی مسائل، مشکلات و شناسایی ظرفیت‌های موجود در حوزه منابع غنی انسانی جهت اعتلای و رشد سازمانی ایشان را در سطح کشور بر عهده دارد.

درمتن این حکم آمده:« مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با هدف عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور بررسی و شناسایی ظرفیت ها و احصاء مشکلات کشور با تدبیر و نگاه برآمده از روحیه انقلابی تشکیل گردیده است. نظر به تعهد تجارب و شایستگی های جنابعالی در راستای ماموریت و اهداف نظارت های میدانی و با استفاده از پتانسیل های مردمی که در قالب کارگروه های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است، بدینوسیله شما را به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل منطقه ۱۲ کلانشهر تهران منصوب می نماییم. امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و با استفاده و تقویت بنیه علمی، بصیرتی و مهارتی و بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی کارامد، با تجربه و تحصیل کرده بومی بتوانید در جهت تحقق گام دوم انقلاب قدم بردارید.»

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha