• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402101006632
  • خبرنگار : 71234

حاجی‌دلیگانی: قرارداد همکاری با اوراسیا باعث برداشته شدن تعرفه برخی از کالاها می‌شود

حاجی‌دلیگانی: قرارداد همکاری با اوراسیا باعث برداشته شدن تعرفه برخی از کالاها می‌شود

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با قدردانی از امضای قرارداد همکاری دولت با اتحادیه اوراسیا گفت: این موضوع باعث برداشته شدن تعرفه تجارت و روان و ارزان شدن برخی از کالاها می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: طراحی فتنه ۸۸ توسط اندیشکده آمریکایی انجام شد و متاسفانه عده‌ای ساده لوح در کشور در میدان آنها بازی کرده و عده‌ای هم با سکوت خود به این فتنه و فتنه‌گران کمک کردند؛ البته از توده‌های بصیر مردم ایران تشکر می کنم که با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری کار را به نفع شهدا و ایران اسلامی به اتمام رساندند.

وی در ادامه با قدردانی از امضای قرارداد همکاری دولت با اتحادیه اوراسیا گفت: این موضوع باعث برداشته شدن تعرفه تجارت و روان و ارزان شدن برخی از کالاها می شود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس همچنین گفت: انتظار می رود قوه قضاییه به مواردی همچون چای دبش که به‌ عنوان فساد مطرح می‌شود فورا رسیدگی کرده و افکار عمومی را در جریان رسیدگی و مجازات افراد خاطی قرار دهد.

وی خطاب به وزیر جهادکشاورزی گفت: تا دیر نشده موضوع دادن ارز انحصاری برای واردات گوشت گرم و گوشت منجمد را رسیدگی کنید؛ باید با این ارز گوشت با نرخ کیلویی حدود ۲۵۰ هزار تومان به دست مردم برسد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: علاوه بر این انتظار می رود دولت عدالت را در توزیع اقلام اساسی همچون برنج، شکر، گوشت قرمز وارداتی و مرغ منجد رعایت کند. شنیده ها حکایت از این دارد که ۵۰ درصد این کالاها در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار می‌گیرد و ۵۰ درصد مابقی از طریق استان‌ها توزیع می‌شود. اکنون تکلیف شهرستان یا استان یا مردمی که به فروشگاه‌های زنجیره‌ای دسترسی ندارند، چیست؟

نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: مطالبه مردم استان اصفهان جاری شدن دائمی جریان آب در زاینده‌رود است که در غیر این صورت فرونشست به فروچاله تبدیل می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha