• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402110100579
  • منبع : بازار

منابع آزمون استخدامی مربی پرورشی

منابع آزمون استخدامی مربی پرورشی

منابع آزمون استخدامی مربی پرورشی به سه حیطه عمومی، حیطه اختصاصی و حیطه تخصصی تقسیم می‌شود که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت ۲۰ تدریس، در سال جاری به دو روش می‌توانیم شانس خود را برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش امتحان کنیم. ۱) از طریق کنکور سراسری ۲) از طریق آزمون استخدامی که روش جدید است.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش به چند دسته تقسیم شده است که شامل: آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموز، مربی پرورشی و... است.دو آزمون آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموز برگزار شده است و حال نوبت برگزاری آزمون پر طرفدار آزمون استخدامی مربی پرورشی رسیده است.

دسترسی به منابع آزمون استخدامی مربی پرورشی قطعا یکی از دغدغه های اساسی داوطلبین این آزمون می باشد ، منابعی کامل که داطلب با تهیه آنها خیالش راحت شده و فکر دیگری نداشته باشد. ما ۲۰ تدریس منابع آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ را برای داوطلبین آماده کرده‌ایم که می توانید از این منابع استفاده کرده و در آزمون نمره مناسبی کسب کنید.

ضرایب دروس در آزمون استخدامی مربی پرورشی به این صورت است که ۶۰ درصد از حجم و نمره را سوالات دروس حیطه اختصاصی و تخصصی و ۴۰ درصد آن را دروس حیطه عمومی تشکیل می دهد.

منابع آزمون استخدامی مربی پرورشی

منابع حیطه عمومی استخدامی مربی پرورشی

شاید داوطلبین نیاز داشته باشند تا بدانند منابع استخدامی مربی پرورشی چیست ، آزمون استخدامی مربی پرورشی  قرار است اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود.

در ادامه منابع استخدامی مربی پرورشی قسمت حیطه عمومی برای استفاده داوطلبین استخدامی مربی پرورشی آورده شده است

دروس عمومی استخدامی مربی پرورشی شامل پنج درس است:

  • تاریخ و فرهنگ تمدن
  • تعلیم و تربیت اسلامی
  • معارف و اندیشه‌های اسلامی و انقلابی
  • دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی
  • و توانایی‌های عمومی و ذهنی
  • منابع حیطه اختصاصی استخدامی مربی پرورشی

دروس حیطه اختصاصی استخدامی مربی پرورشی شامل چهار درس است:

  • اسناد و قوانین بالا دستی
  • روش‌ها و فنون تدریس
  • سنجش و اندازه‌گیری پیشرفت تحصیلی

کتاب حیطه اختصاصی استخدامی آموزش و پرورش یکی از کامل ترین کتاب هایی است که شما می توانید با تهیه این کتاب به دروس حیطه اختصاصی کامل تسلط پیدا کنید و بتوانید سرجلسه آزمون نمره مناسبی کسب کنید

منابع دروس تخصصی مربی پرورشی

قطعا یکی از دغدغه های اساسی داوطلبیین آزمون استخدامی مربی پروروشی این است که بدانند رشته تحصیلی خودشان می تواند در آزمون استخدامی مربی پرورشی شرکت کند که ما در اینجا لیست رشته های مجاز به شرکت در آزمون استخدامی مربی پرورشی را برای شما آوردیم ، البته قابل ذکر است ، لیست رشته های زیر مربوط به سال پیش می باشد و قطعا امسال رشته هایی زیادی می توانند در آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ شرکت کنند 

با توجه به اینکه هنوز دفترچه آزمون استخدامی مربی پرورشی منتشر نشده است، نمی توانیم به صورت دقیق بگوییم که دروس تخصصی مربی امور تربیتی مدارس (مربی پرورشی) شامل چه مواردی است اما با توجه به منابع استخدامی قبل احتمال می دهیم شامل موارد مباحث فرهنگی روز، آشنایی با علوم قرآنی، سبک زندگی اسلامی – ایرانی، مبانی روانشناسی عمومی و رشد، فلسفه و مبانی تعلیم و تربیت، در اسناد تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد،

کتاب استخدامی مربی پرورشی یکی از بهترین و کامل ترین کتاب ها در خصوص دروس تخصصی مربی پرورشی است که تمامی منابع مربی پرورشی را پوشش داده است و شامل نکات کلیدی و مهمی است که شما با مطالعه این کتاب به راحتی از پس این آزمونها بر بیایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۰۰:۲۴

سلام خدا قوت منم کاردانی جغرافیا هستم.ممنون میشم راهنمایی کنید.کی دفترچه ها میاد تا ثبت نام کنیم

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۱۲:۳۵

چرا رشته های که مجاز هستند ثبت نام کنند رو نمیگید

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۱۳:۰۶

یه سوال بالیسانس عمران هم میشه توی آزمون مربی پرورشی شرکت کرد؟

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۱:۰۶

سلام،. من مدرک علم اطلاعات و دانش شناسی دارم آیا میتوانم در آزمون استخدام مربی پرورشی شرکت کنم؟

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۱۶:۲۵

تورو بخدا اقتصاد حسابداری مدیریت اضافه کنید گناه دارند

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۲۱:۵۲

خواهشاً رشته های مهندسی کشاورزی رو هم بیارید بتوانند شرکت کنند من واقعا علاقمندم به رشته پرورشی و رشته های معلمی مگر حتما باید رشته مربوطه باشی تا بتوانی معلم خوبی دراین زمینه باشی بنظرم رشته پرورشی باید همه رشته ها باشند

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۷:۵۹

سلام وخسته نباشید آیا با مدرک کاردانی برق می‌توانم درآزمون مربی پرورشی شرکت کنم وسوال دوم اینکه شرایط سنی چند سال هست؟

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۰۶:۳۲

سلام خسته نباشید ببخشید کارشناسی زیست و حوزوی ها هم میتونند در آزمون پرورشی شرکت کنند؟؟

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۷ ۱۱:۲۴

سلام..تو رو خدا چرا دیپلم استخدام نمیکنن خب بزارین ما هم شانسمونو امتحان کنیم اگه تونستیم نمره لازم رو کسب کنیم که لایق بودیم نیاوردیمم حتما لایق نبودیم دیگه .بخدا خیلی از دیپلمه ها از لیسانس کمتر نیستن سطح سوادشون تو رو قرآن این شانس رو به ما هم بدین