• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402110201057
  • خبرنگار : 71468

واکنش رییس فدراسیون به پرداخت نکردن پول پارادوچرخه‌سواری

واکنش رییس فدراسیون به پرداخت نکردن پول پارادوچرخه‌سواری

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ما با پول کمیته ملی پارالمپیک دوچرخه و تجهیزات خریداری کردیم و اگر مطالباتی هم باقی مانده باشد، پرداخت می‌شود.

رسول اسدی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به صحبت‌های مهدی محمدی ملی‌پوش پاردوچرخه سواری مبنی براینکه کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک طی بازدیدی که از اردوی پارادوچرخه سواری داشته اعلام کرده ۵۰۰ میلیون پول مکمل و تجهیزات به حساب فدراسیون دوچرخه‌سواری ریخته شده تا در اختیار ورزشکاران قرار دهد اما تا الان هیچ پولی واریز نشده است، بیان کرد: این نظر خودش است. ما دوچرخه و تجهیزات خریداری کردیم و اردو گذاشتیم. ما باید به حسابرس جواب پس بدهیم و همه‌چیز مشخص است. حتی به خود من هم پیامک داد که اگر پول را ندهید مصاحبه می‌کنم.

اسدی در مورد اینکه  به صورت شفاف عنوان می‌کند ۵۰۰ میلیون تومان کجا هزینه شده و پول برای پرداخت به ورزشکار واریز شده است؟ گفت: خیر، اصلا اسم ورزشکار آورده نشد. ما مقدار زیادی تجهیزات خریداری کردیم. همچنین عنوان کردیم هر هزینه‌ای انجام داده‌اند مستندات را ارائه کنند تا تقدیم می‌کنیم. ما گفته‌ایم که در چارچوب دستورات پرداخت هزینه باید عمل کنیم. برای هانگژو دوچرخه و تجهیزات خریداری کردیم. طبق بررسی که کرده‌ام مقداری از پول باقی مانده است. دو شب قبل با مسئول کمیته پارا دوچرخه سواری تماس گرفتم که مطالبات ورزشکار را بررسی کنند و اگر به حق است پرداخت شود و مشکلی نیست اما اینکه بخواهند با این ادبیات صحبت کنند که "اگر به من پول ندهید، مصاحبه می کنم" درست نیست.

رییس فدراسیون در پاسخ به این پرسش که اگر ورزشکاری از جیب هزینه کرده چرا زودتر پولش پرداخت نشده است؟ تصریح کرد: مستندات پرداخت ها باید جمع آوری و حسابرسی شود. البته هر هزینه‌ای بوده پرداخت کرده‌ایم و اینکه ادعا می‌کند پرداخت نشده، باید  بررسی شود. به حسابردار هم گفته‌ام با مسئول کمیته پارا دوچرخه سواری صحبت کند و اگر مطالباتی باقی مانده است پرداخت کنند. ما هم راضی نیستیم ورزشکار از جیب هزینه کند و اگر به حق باشد حتما پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha