• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1402113021610
  • خبرنگار : 30057

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد

برگزاری نمایشگاه ایران‌ هلث به پارک فناوری پردیس واگذار شد

برگزاری نمایشگاه ایران‌ هلث به پارک فناوری پردیس واگذار شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس، از واگذاری نمایشگاه ایران هلث به این پارک خبر داد و گفت: بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه در اردیبهشت ماه سال آینده با محوریت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

امین رضا خالقیان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: برگزاری نمایشگاه ایران هلث با مجوز ۳ ساله از سوی سازمان توسعه تجارت به پارک فناوری پردیس واگذار شده است که دلیل این امر اختلاف نظر میان تشکل‌های برگزارکننده این رویداد بوده است.

وی اولین دوره برگزاری ایران هلث با مجری‌گری پارک فناوری پردیس را در روز ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ماه سال آینده دانست و اظهار کرد: این رویداد قرار است در فضای ۳۰ هزار متر مربعی نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود.

خالقیان با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی، دارویی، تجهیزات دندانپرشکی و آزمایشگاه‌ها آخرین دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند، ادامه داد: تاکنون ۲۴ دوره از این نمایشگاه برگزار شده است و در اردیهشت ماه دوره بیست و پنجم آن برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس خاطر نشان کرد: فراخوان این نمایشگاه از اواخر دی ماه منتشر شد و تاکنون ۲۹۰ شرکت در آن ثبت نام کردند که احتمال می‌رود این تعداد به بیش از ۵۰۰ شرکت افزایش یابد.

وی اضافه کرد: با برگزاری این نمایشگاه از سوی این پارک، نمایشگاه تغییرات محتوایی خواهد داشت و طی آن تعدادی رویدادهای جانبی برای معرفی تکنولوژی‌های جدید چون کاربرد هوش مصنوعی در سلامت، اثرات توریسم سلامت و ظرفیت‌های کشور، تقابل طب سنتی و طب مدرن در حوزه سلامت برگزار خواهد شد.

وی ارائه نیازهای مراکز درمانی و آزمایشگاهی را از دیگر رویدادهای این نمایشگاه دانست و خاطر نشان کرد: همچنین یکی از سالن‌های این نمایشگاه به استارت‌آپ‌ها و شتابدهنده‌های حوزه سلامت اختصاص یافته است. تعداد شتابدهنده‌های حوزه سلامت به بیش از ۱۰ شتابدهنده رسیده است.

خالقیان، برگزاری دوره جدید رویداد اینوتکس را از دیگر برنامه‌های این پارک عنوان کرد که در اواسط اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و گفت: این رویداد که یک هفته قبل از نمایشگاه ایران هلث برگزار می‌شود، در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha