• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1402121107494
  • خبرنگار : 71480

/برای وطن/

سرتیپ حیدری: نیروی زمینی ارتش برای تسهیل برگزاری انتخابات تلاش فراوان کرده است

سرتیپ حیدری: نیروی زمینی ارتش برای تسهیل برگزاری انتخابات تلاش فراوان کرده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور حداکثری و زودهنگام در پای صندوق‌های رأی و انتخابات بار دیگر ولایتمداری خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز  جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات و شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم از همان ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی گفت: تقدیر و تشکر می‌کنم از همه کسانی که با حضور پرشور، بی‌ریا، با معرفت، با بصیرت و دشمن‌شکن خود این صحنه‌ی عظیم و ارزشمند را رقم زده و دشمنان را از دستیابی به خیال واهی و باطل خود ناکام گذاشتند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش پس از انقلاب در تمامی عرصه‌ها به ویژه عرصه‌هایی که امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور در آنجا مطرح بوده، به عنوان یک نیروی پیشران، بانشاط و بابصیرت همواره حضور بهم رسانده و امروز هم در عرصه‌ انتخابات در تمامی اماکن نظامی خود اعم از پادگان‌ها و منازل سازمانی نقش‌آفرینی می‌کند و بدین وسیله با حضور حداکثری و زودهنگام کارکنان در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر ولایتمداری خود را به منصه ظهور رسانده است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به امنیت کامل مرزهای کشور تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش با استقرار ۱۱ تیپ خود در مرزهای سراسر کشور امنیت مثال‌زدنی را در کنار سایر نیروهای مسلح به ارمغان آورده است و علاوه بر این امروز با حضور مجموعه کارکنان اداره بهداشت، امداد و درمان و همچنین تیزپروازان هوانیروز تمام تلاش خود را در تسهیل برگزاری انتخابات پای کار آورده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: حضور پرشور سربازان به ویژه رأی اولی‌ها که با تربیت ولایی در این عرصه‌ی مهم، خطیر و سرنوشت‌ساز انتخابات گام برداشته‌اند، بی‌شک مایه‌ی مباهات، افتخار و غرور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha