• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402121309447
  • منبع : بازار

۳ کتابی که باید بخوانید

۳ کتابی که باید بخوانید

خوشبختانه کتابخوانی، به یکی از فعالیت‌های پرطرفدار در میان مردم کشور ما تبدیل شده است و سالانه کتاب‌های زیادی در بازار کتاب تجدید چاپ می‌شوند. اگر شما هم به کتابخوانی علاقه‌مند هستید و به‌دنبال کتابی جذاب و پرطرفدار برای خرید هستید، این مطلب مناسب شما است. در ادامه به معرفی کتاب‌های برتر سال مانند «تکه‌ هایی از یک کل منسجم»، «۴۸ قانون قدرت»، «دو قرن سکوت» و همچنین انواع کتاب زبان خواهیم پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از نوا بوک، خوشبختانه کتابخوانی، به یکی از فعالیت‌های پرطرفدار در میان مردم کشور ما تبدیل شده است و سالانه کتاب‌های زیادی در بازار کتاب تجدید چاپ می‌شوند. اگر شما هم به کتابخوانی علاقه‌مند هستید و به‌دنبال کتابی جذاب و پرطرفدار برای خرید هستید، این مطلب مناسب شما است. در ادامه به معرفی کتاب‌های برتر سال مانند «تکه‌ هایی از یک کل منسجم»، «۴۸ قانون قدرت»، «دو قرن سکوت» و همچنین انواع کتاب زبان خواهیم پرداخت.

۳ کتاب برتر سال که باید بخوانید

در این بخش، قصد داریم به معرفی ۳ کتاب برتر سال بپردازیم:

۱.تکه‌ هایی از یک کل منسجم

این کتاب توسط پونه مقیمی نوشته شده و در زمینه فلسفه و روانشناسی است. کتاب در نه فصل نوشته شده و به موضوعاتی مانند خودشناسی و نگاه به درون می‌پردازد. نویسنده با استفاده از دانش روانشناسی و تجربیات خود، به خوانندگان کمک می‌کند تا به شناخت بهتری از خود برسند.

۴۸.۲ قانون قدرت

«۴۸ قانون قدرت»، نوشته رابرت گرین، به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها شناخته می‌شود و بیش از ۱٫۲ میلیون نسخه در ایالات‌متحده به فروش رفته است. کتاب شامل ۴۸ قانون است که به خوانندگان نشان می‌دهد چگونه قدرت را کسب کنند، حفظ کنند و در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به‌کار ببرند.

۳.دو قرن سکوت

این کتاب نوشته عبدالحسین زرین‌کوب، به بررسی تاریخ ایران در دو سده نخست پس از اسلام می‌پردازد. کتاب تلاش می‌کند تا تأثیر فرهنگ و تمدن ایرانی را بر اسلام و تأثیرات اسلام را بر ایران نشان دهد. این اثر به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های زرین‌کوب شناخته می‌شود و به تفصیل به حوادث سیاسی و اجتماعی ایران در دو قرن اول اسلامی می‌پردازد.

مزایای کتابخوانی

کتاب‌ها و کتاب‌خوانی، مزایا و فواید متعددی دارند. در این بخش تعدادی از این مزایا را بررسی می‌کنیم:

۱. افزایش دانش

خواندن کتاب‌ها به افزایش دانش و اطلاعات ما درباره موضوعات مختلف کمک می‌کند. کتاب‌ها به‌عنوان منابع آموزشی عمل می‌کنند و به ما اجازه می‌دهند تا در مورد تاریخ، علوم، هنر، فلسفه و بسیاری از زمینه‌های دیگر به دانش عمیق‌تری برسیم. به‌عنوان مثال اگر به یادگیری زبان علاقه‌مند هستید، می‌توانید از طریق سایت نوابوک اقدام به خرید انواع کتاب زبان کنید.

۲. بهبود سلامت روحی

کتاب‌خوانی می‌تواند بهبود سلامت روحی و روانی ما را تسهیل کند. خواندن کتاب‌ها می‌تواند به ما کمک کند تا استرس را کاهش دهیم، بر روان خود مسلط شویم و احساس خوب و رضایتمندی را از خود تجربه کنیم. همچنین، کتاب‌ها می‌توانند الهام‌بخش باشند و اثرات مثبتی بر روحیه و انگیزه ما داشته باشند.

۳. گسترش دیدگاه

خواندن کتاب‌های مختلف، موجب گسترش دیدگاه ما می‌شود. آثار ادبی و غیرادبی به ما این امکان را می‌دهند تا نگاهی به دنیاهای دیگر داشته باشیم، با زندگی و تجربیات افراد دیگر و با دیدگاه‌ها و مسائل مختلفی که در کتاب‌ها بیان می‌شود آشنا شویم. کتاب «۴۸ قانون قدرت»، یک کتاب بسیار مفید در مورد چگونگی کسب قدرت در زندگی است.

۴. تفریح و استراحت

خواندن کتاب‌ها یک فرصت عالی برای تفریح و استراحت است. وقتی کتابی که دوستش دارید را در دست می‌گیرید، به دنیای جدیدی گام می‌نهید و از همه روزمرگی‌ها و استرس‌های روزانه دور می‌شوید.

۵. گسترش دایره لغات

خواندن کتاب‌ها به ما کمک می‌کند تا دایره لغات‌مان را گسترش دهیم. هر کتاب شامل کلمات و عبارات جدیدی است که می‌توانیم آن‌ها را یاد بگیریم.

۳ کتابی که باید بخوانید

چگونه می‌توان عادت کتابخوانی را در زندگی ایجاد کرد؟

ایجاد عادت خواندن در زندگی روزمره می‌تواند چالشی باشد، اما با رعایت چند راهنمایی، می‌توانید آن را به یک عادت در زندگی خود تبدیل کنید. این کار مزایای زیادی به‌همراه خود دارد؛ به‌عنوان مثال برای یادگیری زبان با کمک کتاب زبان، شما باید عادت کتابخوانی را در خود تقویت کنید. در این بخش چند نکته برای شروع و حفظ عادت خواندن را مرور خواهیم کرد.

۱. تعیین هدف

ابتدا هدف خود را در خواندن مشخص کنید. ممکن است بخواهید به خواندن کتاب‌های غیرادبی، کتاب‌های تخصصی یا رمان‌ها بپردازید.

۲. برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی برای خواندن به شما کمک می‌کند تا زمان مشخصی را برای خواندن در روز در نظر بگیرید. می‌توانید مقدار زمان را به‌تدریج افزایش دهید. مثلا می‌توانید با ۱۵-۲۰ دقیقه در روز شروع کنید و سپس این زمان را تا ۳۰ دقیقه یا بیشتر افزایش دهید.

۳. ایجاد محیط مناسب

یک محیط خواندن آرام و مرتب در خانه خود ایجاد کنید. ایجاد یک کتابخانه کوچک، یک نیمکت یا یک محیط آرام برای خواندن می‌تواند شما را به خواندن ترغیب کند. برای خواندن کتاب‌هایی با مباحث نسبتا عمیق و فلسفی مانند «تکه‌ هایی از یک کل منسجم»، این مورد اهمیت زیادی دارد.

۴. حذف موانع

شناسایی عواملی که مانع کتابخوانی می‌شوند، می‌تواند مفید باشد. مثلا اگر تلویزیون یا تلفن همراه، حواس شما را از خواندن منحرف می‌کند، می‌توانید این دستگاه‌ها را هنگام مطالعه، از خود دور کنید.

۵. همراهی با دوستان

به‌دنبال دوستانی باشید که علاقه‌مند به کتاب خواندن هستند.

۳ کتابی که باید بخوانید

سخن پایانی

کتابخوانی یکی از جذاب‌ترین و درعین‌حال مفیدترین فعالیت‌های روزمره است. اگر به کتاب خواندن علاقه‌مندید، باید بدانید کتابخوانی مزایای بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید با ایجاد عادت کتاب خواندن در زندگی خود، آن را به بخشی از برنامه روزانه‌تان تبدیل کنید. اگر قصد خرید کتاب‌های پرطرفدار و جذاب مانند «48 قانون قدرت» را دارید، می‌توانید به وب‌سایت نوابوک مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۲۱:۵۹

تکه هایی از یک کل منجسم واقعا عالیه دوبار خوندمش.بسار کمک کننده

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۸ ۱۹:۵۵

سلام ببخشید چطوری باید کتاب 48 قانون قدرت رو سفارش بدم مرسی