• سه‌شنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402121510873
  • منبع : بازار

ای او توریست، ارائه دهنده خدمات اینترنت همراه توریست

ای او توریست، ارائه دهنده خدمات اینترنت همراه توریست

خدمت جدیدی برای گردشگران ایرانی در ترکیه فراهم شده تا گردشگران بتوانند با هزینه بسیار پایین تر از سرویس رومینگ و یا خرید سیمکارت به اینترنت همراه دسترسی داشته باشند .

تهران-ایسنا-کیوان رئیسی مدیریت شرکت ای او توریست در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران اعلام کرد یکی از دغدغه های اصلی گردشگران در ترکیه مخصوصا شهر استانبول عدم دسترسی به اینترنت ارزان هست و گردشگر برای اینکه بتواند به اینترنت همراه در کل سفر دسترسی داشته باشد  باید یا از سرویس رومینگ و یا خرید سیم کارت کشور ترکیه استفاده کند که این به نوبه خود دارای هزینه های بالایی می باشد .

رئیسی با بیان اینکه این چالش در مجموعه ی آی او توریست مورد بررسی قرار گرفته ، اعلام داشت که برای این موضوع راهکاری در نظر گرفته شده که گردشگران ایرانی با یک چهارم هزینه استفاده از رومینگ و یا خرید سیمکارت می توانند اینترنت همراه توریست را در ترکیه در قالب اجاره مودم همراه داشته باشند ، برای دریافت این خدمات کافیست در وب سایت ای او توریست ثبت نام انجام کرده و درخواست خود را مبنی بر دریافت مودم همراه ثبت نماید سپس در نزدیکترین نمایندگی به محل اقامت خود مودم را دریافت کند و در پایان سفر هم مودم را به همان محل نمایندگی تحویل دهد .

مدیر شرکت ای او توریست اشاره کرد : مزیت این سرویس علاوه بر هزینه پایین آن  استفاده همزمان ۱۰ دستگاه مانند تلفن همراه تبلت و لبتاب و... از مودم ای او توریست می باشد  و اینکه این مودم همراه قابلیت حدود ۸ تا ۱۰ ساعت کارکرد با باتری داخلی را داراست و بسیار برای گروههای گردشگری در ترکیه دارای کاربرد است و در مدت چند ماه فعالیت این مجموعه تعداد زیادی از این سرویس بهره گرفته و از این سرویس رضایت کامل دارند .

همچنین ایشان اضافه کردند مجموعه ی ای او توریست در تلاش هست تا با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و تلفیق آن با صنعت گردشگری روند ارائه خدمت به گردشگران را تسهیل کنند .

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha