• سه‌شنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402121510973
  • منبع : بازار

شناخت تکنولوژی‌های تسهیل‌گر در صنعت گردشگری

شناخت تکنولوژی‌های تسهیل‌گر در صنعت گردشگری

فناوری بخش مهمی از صنعت گردشگری و سفر است که به کسب و کارها در انجام فعالیت روزانه کمک می کند در عین حال تجربه مشتری را نیز بهبود می بخشد ، گوشی های هوشمند و اینترنت بخش بزرگی ار این فناوری هستند که مجموعه ی ای او توریست با تسهیل در ارائه خدمات اینترنت همراه در ترکیه این مهم را برای گردشگران ایرانی فراهم ساخته است.

تهران-ایسنا- میثم حاج ابراهیمی سهامدار شرکت ای او توریست و سرمایه گذار حوزه فن آوری و تکنولوژی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران گفت: ورود فناوری به صنایع مختلف باعث ایجاد جهش در کسب وکارها شده و از طرفی باعث  تسهیل  فرآیند ها برای مشتری می شود .

وی افزود با توجه به بررسی های انجام شده و تحقیقات بازار صورت گرفته کمبود زیادی در حوزه گردشگری شناسایی کردیم و با توجه به دست آورد های داخلی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و فناوریهای موجود توانستیم خدمتی را برای گردشگران ایرانی فرآهم کنیم تا گردشگران بتوانند در کشور ترکیه با هزینه بسیار پایین تر از رومینگ و یا سیمکارت کشور ترکیه و تنها با اجاره مودم همراه به اینترنت دسترسی داشته باشند . امروزه اینترنت سهم بزرگی در زندگش روزمره انسان دارد مخصوصا در سفر آن هم به کشوری که گردشگر ، شناختی از فرهنگ و زبان منطقه جغرافیایی آن ندارد . استفاده از ابزارهایی مانند مترجم برخط و همچنین نقشه های هوشمند بسیار میتواند موجب تسهیل در فرآیند گردشگری شود که خود مستلزم وجود اینترنت هست .

ایشان اشاره داشتند که سرویس اینترنت در ترکیه هزینه های بالایی دارد و اکثرا به دلیل هزینه بالا گردشگران در کشور ترکیه از این خدمت بهره نمی گیرند و اکثرا آنها را با چالش هایی روبرو می کنند .

حاج ابراهیمی اضافه کرد ما در مجموعه ای او توریست این زیرساخت  را برای گردشگران ایرانی فراهم کردیم تا هموطنان ما با هزینه کمتر از خرید سیم کارت و یا استفاده رومینگ در قالب اجاره مودم همراه اینترنت در اختیار داشته باشند . و هم اکنون هم با مراجعه به وب سایت ای او توریست میتوانید در سفر خود به ترکیه از این خدمت بهره مند شوید .

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha