• چهارشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402122316923
  • منبع : بازار

مقایسه دوره‌های دیجیتال مارکتینگ/ نکات مهم انتخاب یک دوره مناسب

مقایسه دوره‌های دیجیتال مارکتینگ/ نکات مهم انتخاب یک دوره مناسب

اگر به دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک شغل نگاه می‌کنید، یادگیری آن دنیایی از فرصت‌های شغلی را در تخصص‌های مختلف و شغل‌های پردرآمد پیش رویتان قرار می‌دهد!

به گزارش ایسنا به نقل از سایت نوین، برای یادگیری بازاریابی دیجیتال، دوره‌های مختلفی وجود دارند که برای شروع این مسیر می‌توانند دید درستی به شما بدهند. ما در این مقاله قصد داریم چند دوره دیجیتال مارکتینگ معروف را به شما معرفی و با هم مقایسه کنیم. در ادامه نیز به چند نکته برای انتخاب یک دوره دیجیتال مارکتینگ مناسب خواهیم پرداخت.

پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ نوین

آکادمی نوین یکی از بهترین‌های حوزه آموزش دیجیتال مارکتینگ است که در این ۱۰ سال فعالیت توانسته بیش از ۲۵ دوره آموزشی در حوزه بازاریابی تولید و منتشر کند. این آکادمی، با دارا بودن چندین سایت موفق مانند ملی پیامک، دیدوگرام و سایت‌ساز پرتال ثابت کرده در بازاریابی دیجیتال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد!

این پکیج، از +۲۵ دوره آموزشی در تمامی مباحث دیجیتال مارکتینگ تشکیل شده‌است و مهارت‌های بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از اینترنت، سئو، تبلیغات، بازاریابی محتوا، ساخت سایت و فروشگاه آنلاین، آموزش ابزارهای گوگل مثل تگ‌منیجر، گوگل ادز، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی پیامکی، تحلیل و تعامل، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و… را فرا میگیرید.

مقایسه دوره‌های دیجیتال مارکتینگ/ نکات مهم انتخاب یک دوره مناسب

یکی از مهمترین مزایای پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ نوین این است که دانشجویان پس از گذراندن دوره در پلتفرم متخصصین دیجیتال مارکتینگ نوین معرفی خواهند شد. در ادامه نیز به کارفرمایان معرفی می‌شوند و در صورت وجود پروژه‌های کاری، متخصصین نوین در اولویت استخدام خواهند بود.

  • مدت زمان: +۱۵۰ ساعت
  • قیمت دوره: ۶.۹۰۰.۰۰۰ تومان
  • نحوه برگزاری: ویدیویی
  • ارائه مدرک: دارد
  • سطح: مبتدی تا پیشرفته
  • امکان پرداخت اقساطی: پرداخت در ۴ قسط از طریق اسنپ‌پی
  • معرفی به بازارکار: دارد

دوره بازاریابی دیجیتال آکادمی دهبان

آکادمی دهبان چندین سال است که در حوزه آموزش مارکتینگ فعالیت دارد. مسیر یادگیری دوره آکادمی دهبان به این صورت است که ابتدا با اصول و مفاهیم پایه دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد تا دید درستی از مسیر یادگیری پیدا کنید. سپس وارد مهارت‌های دیگر میشود. طراحی سایت با وردپرس، بازاریابی محتوایی، سئو، کار با ابزارهای گوگل مثل تگ منیجر و گوگل ادز، ایمیل مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی، کمپین‌ها و ... در این دوره گنجانده شده‌اند و در ادامه مباحث استراتژی دیجیتال مارکتیگ را هم دربرمی‌گیرد.

مقایسه دوره‌های دیجیتال مارکتینگ/ نکات مهم انتخاب یک دوره مناسب

  • مدت زمان: ۲۰۰ ساعت
  • قیمت دوره: متغیر
  • نحوه برگزاری: حضوری
  • ارائه مدرک: دارد
  • سطح: مبتدی تا پیشرفته
  • امکان پرداخت اقساطی: دارد
  • معرفی به بازارکار: دارد

دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی

عادل طالبی نیز یکی از کارکشته‌های بازاریابی است که در دوره خود سعی کرده مفیدترین مباحث این حوزه را بگنجاند و قطعا تجربیات خوبی را به دانشجویانش ارائه می‌کند. ار سرفصل‌های دوره بازاریابی عادل طالبی می‌توان به مبانی دیجیتال مارکتینگ، راه اندازی سایت، بازاریابی محتوا، ایمیل مارکتینگ، سئو، تبلیغات دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و ده‌ها مبحث دیگر اشاره کرد.

  • مدت زمان: +۴۰۰ ساعت
  • قیمت دوره: ۱۰.۵۳۰.۰۰۰ تومان
  • نحوه برگزاری: آنلاین
  • ارائه مدرک: دارد
  • سطح: مبتدی تا پیشرفته
  • امکان پرداخت اقساطی: دارد

چند نکته برای انتخاب یک دوره دیجیتال مارکتینگ مناسب

  • محتوا و سرفصل‌ها: مطالعه سرفصل‌های دوره به شما کمک می‌کند تا ببینید آیا مطالب آن با نیازهای شما همخوانی دارد یا خیر.
  • مدرس و موسسه آموزشی: بررسی تجربه و تخصص مدرسان و موسسات آموزشی نیز مهم است. مطمئن شوید که دوره توسط افراد متخصص و با تجربه تدریس می‌شود.
  • محتوای عملی و تمرین‌ها: یکی از مهمترین معیارهای یک دوره‌ی خوب این است که شما را به صورت عملی با مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ درگیر کند.
  • مدت زمان دوره: مدت زمان دوره نیز مهم است. آیا می‌خواهید دوره‌ای کوتاه‌مدت یا یک دوره جامع و طولانی را طی کنید؟
  • نحوه برگزاری دوره: اگر مشغله‌تان زیاد است، احتمالاً دوره‌های حضوری برایتان مناسب نباشد؛ در نتیجه یک دوره ویدیویی یا آنلاین می‌تواند باعث شود در وقت و هزینه‌تان صرفه جویی کنید. اگر هم عاشق کلاس‌های حضوری و فضای تعاملی آن هستید، می‌توانید دوره‌هایی را انتخاب کنید که حضوری باشند.
  • مدرک دوره: قبل از خرید، بررسی کنید که دوره‌ها چه گواهینامه‌ها و مدارکی به شما پس از پایان دوره ارائه می‌دهند. گواهینامه‌های معتبر می‌توانند به شما در کاریابی و پیشرفت حرفه‌ای کمک کنند.
  • هزینه و بودجه: هزینه هم جزء آن دسته از عوامل است که تاثیر زیادی بر انتخاب‌های افراد می‌گذارد پس باید مطمئن شوید که دوره‌ای را انتخاب می‌کنید که با بودجه‌تان سازگار است.
  • بررسی نظرات و تجربیات دیگران: قبل از ثبت‌نام، نظرات و تجربیات دیگران را بررسی کنید. این می‌تواند به شما در انتخاب دوره مناسب کمک کند.
  • پشتیبانی دوره: سعی کنید دوره‌هایی را انتخاب کنید که مزیت پشتیانی را داشته باشند تا در صورت بروز مشکل و یا اگر نیاز به راهنمایی داشتید، بتوانید از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید.

در حال حاضر آموزشگاه‌ها و شرکت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید برای تهیه دوره‌ مورد نظرتان به آنها مراجعه کنید. به عنوان سخن پایانی اگر بخواهیم به شما یکی از کامل‌ترین دوره‌های بازاریابی دیجیتال را پیشنهاد کنیم، پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ نوین گزینه‌ اول ما خواهد بود. آکادمی نوین با سال‌ها تجربه در حوزه آموزش بازاریابی دیجیتال، توانسته با ارائه این دوره، دانشجویان زیادی را از پایه به متخصصین حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ تبدیل کند پس پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد یادگیری این مهارت جذاب را دارید، این دوره را از دست ندهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha