• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403011607640
  • خبرنگار : 71480

طوفان رمضان

حزب موتلفه اسلامی: مردم در جمعه قدس، انتقام را فریاد کنند

حزب موتلفه اسلامی: مردم در جمعه قدس، انتقام را فریاد کنند

حزب موتلفه اسلامی در پی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران مدافع حرم و همراهانشان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

شهادت در مسیر جهاد با اعداء الله، انعام الهی بر مجاهدان راه خداست و سعادت رزمندگانی است؛ که در راه نجات مظلومین در ستم جباران و ظالمان با همه وجود بپا خواسته اند.

نعمت شهادت بر یاران خالص و سپاهیان پاسدار ارزش های الهی مبارک باد و دعای خیر ارواح پاکی که در درگاه اباعبدالله، تجمع دارند شامل حال امت اسلامی در همه جای جهان اسلام به ویژه قدس شریف و غزه مقتدر مظلوم گردد و خون پاک بیش از سی هزار شهید غزه، موجب نابودی کامل استکبار و صهیونیسم و فرعونیان معاصر گردد.

در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، رژیم رو به زوال صهیونیست بار دیگر  در اقدامی تروریستی با تجاوز و حمله آشکار به دفتر کنسولگری به عنوان بخشی از سرزمین جمهوری اسلامی ایران در دمشق، قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته و تعدادی از مستشاران نظامی ایرانی را به شهادت رساند.

این جنایت وحشیانه که در سایه حمایت و همکاری آمریکا و هم پیمانان اروپایی آنها روی داد، سندی دیگر بر استیصال این رژیم نامشروع و بیانگر شکست در نبرد با مقاومت اسلامی می باشد و قطعا عواقب آن نیز متوجه آنها می باشد.

حزب موتلفه اسلامی با تبریک شهادت سردار فداکار سرلشگر زاهدی و سردار آقا رحیمی و همراهان آنها به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و نایب بر حقش امام خامنه ای و امت شهید پرور و خانواده های شهدا و تسلیت فقدان آنها از خداوند متعال برای آنها علو درجات و همجواری با اولیاء الله و برای داغ دیدگان، صبر و اجر و برای ادامه دهندگان و همگان ثبات قدم در تداوم راه شهدا مسئلت می نماید.

از ملت بزرگ اسلام دعوت می نماید در روز جاودان جمعه قدس با حضور گسترده خود، نابودی ستمکاران جبار و خونخوار صهیونیست و حامیان آنها و انتقام جامع نیروهای اسلامی را فریاد کنند.

اللهم انصر الاسلام والمسلمین و جیوش القدس .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha