• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403011708069
  • خبرنگار : 71234

ذوالنوری: حضور در راهپیمایی روز قدس غرشی علیه قدرت‌های شیطانی حامی رژیم صهیونیستی است

ذوالنوری: حضور در راهپیمایی روز قدس غرشی علیه قدرت‌های شیطانی حامی رژیم صهیونیستی است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال غرشی رعد آسا علیه دوروئی ، نفاق و دروغگویی قدرت های بزرگ و کوچک شیطانی است که نه تنها نظاره گر قتل عام فجیع مردمی بی گناه و بی پناه بویژه زنان و کودکان و بیماران هستند بلکه با حمایت آنها سگ آموزش دیده شان یعنی رژیم منحوس صهیونیستی چنین جنایات، فجایع و نسل کشی را رقم می‌زند.

به گزارش ایسنا، مجتبی ذوالنوری نماینده قم یادداشتی در اختیار خبرنگار ایسنا قرار داده که در زیر می‌خوانید.

«بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس امسال بسیار متفاوت از سالهای پیشین است. حضور مردم عزیز ما ، مسلمانان سایر کشورها و سایر ملل در راهپیمایی روز قدس امسال نه تنها حمایت از آرمان‌های بلند قدس، دفاع از مردم مظلوم بی پناه فلسطین، اعتراض به غصب سرزمین و ویران سازی و آوارگی ۷۵ ساله یک ملت است بلکه خروش توفنده وجدان های بیدار ملل دردمند جهان بر علیه نظام نگین سلطه، استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و ساختارهای معیوب و فرمایشی حاکم بر جهان است که تنها کارکرد آنها مظلوم کشی، نوکری و خدمت به ظالمان می باشد.

فریادی رسا و بر آمده از بغضی چند ده ساله و فروخفته  نسبت به حکام خائن و خود فروخته مسلط بر بسیاری از کشورهای اسلامی و عربی است که نه تنها غیرت دینی و اسلامی را در این ظلم تاریخی زیر پا گذاشته اند بلکه سر سوزنی از عرق و تعصبات عربی در این نسل کشی آشکار در آنها دیده نمیشود. حضور در راهپیمایی روز قدس امسال غرشی رعد آسا علیه دوروئی ، نفاق و دروغگویی قدرت های بزرگ و کوچک شیطانی است که نه تنها نظاره گر قتل عام فجیع مردمی بی گناه و بی پناه ،بویژه زنان و کودکان و بیماران هستند بلکه با حمایت آنها سگ آموزش دیده شان یعنی رژیم منحوس صهیونیستی چنین جنایات، فجایع و نسل کشی را رقم می‌زند.

حضور در راهپیمایی روز قدس امسال به صدا درآوردن زنگ خطری است که می خواهد وجدان های خفته را نسبت به تهدید و خطری که می تواند همه انسانها و بشریت را در معرض نابودی قرار دهد ، بیدار نماید.

روز قدس امسال به تازگی و سرخی خون سرلشگر شهید زاهدی و یاران شهیدش رنگین است که در امتداد خط سرخ شهادت سردار دلها شهید سلیمانی و احیاء مکتب با افتخار عزت و کرامت حسینی است.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha