• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403022114834
  • خبرنگار : 71963

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی:

پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی می تواند یکی از کانون‌های اصلی مهاجرت معکوس نخبگان باشد

پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی می تواند یکی از کانون‌های اصلی مهاجرت معکوس نخبگان باشد

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: فرهنگ جهادی در اجزای مختلف پژوهشکده معتمد دیده می‌شود. امیدواریم که بتوانیم نقش خود را را ایفا کرده و در مسیر پیشرفت و عزت آفرینی قدم برداریم و طبیعتا اگر زیرساخت‌ها فراهم و مهیا باشد، پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی می‌تواند یکی از کانون‌های اصلی مهاجرت معکوس نخبگان باشد.

حسن فارسی، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: دربازدید امروز، شاهد یک مجموعه جوان، منسجم، خلاق و نوآور بودم. با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه پژوهش و فناوری در پژوهشکده معتمد فکر می‌کنم با تلاش هایی که پژوهشگران در مرزهای دانش در حوزه های مختلف درحال انجام هستند، زمینه جهش اساسی برای پژوهشکده معتمد فراهم شده است.

وی با بیان اینکه موضوع اصلی پژوهشکده یعنی سرطان سینه با رویکرد حل مسئله یکی از موضوعات راهبردی کشور است، اظهار داشت: امروز موضوع جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش نرخ رشد جمعیت در کشور بسیار حائز اهمیت است و طبیعتا برای این برنامه بزرگ در کشور، «مادر خانواده» محور است و توجه پژوهشکده معتمد به موضوع سلامت بانوان و مادران می تواند در این زمینه نقش اساسی داشته باشد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: طبیعتاً ما هم به عنوان دفتر مرکزی وظیفه داریم از زحمات و تلاش های همکارانی که واقعا با فرهنگ جهادی مشغول به کار هستند حمایت کنیم. فرهنگ جهادی در اجزای مختلف پژوهشکده معتمد دیده می شود. امیدواریم که بتوانیم نقش خود را را ایفا کرده و در مسیر پیشرفت و عزت آفرینی قدم برداریم و طبیعتا اگر زیرساخت ها فراهم و مهیا باشد، پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی می تواند یکی از کانون های اصلی مهاجرت معکوس نخبگان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha