• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403022316420
  • خبرنگار : 71963

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

کرسی‌های آزاداندیشی سطح تفکر دانشجویان را افزایش می‌دهد

کرسی‌های آزاداندیشی سطح تفکر دانشجویان را افزایش می‌دهد

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویداد سراسری کرسی‌های آزاداندیشی علاوه بر ترویج فرهنگ گفت‌وگو باعث ایجاد رقابت بین شرکت کنندگان هم می‌شود و همچنین انگیزه دانشجویان را نیز برای تفکر، مطالعه و پژوهش بالا می‌برد.

به گزارش ایسنا، در حاشیه برگزاری رویداد سراسری کرسی های آزاد اندیشی به میزبانی واحد تهران غرب، سید حمید مهدیون، مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: کرسی های آزاداندیشی یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است و یکی از بسترهایی که در جامعه وجود دارد، بستر گفت‌وگوست. اگر فرهنگ گفت‌وگو در جامعه شکل بگیرد، سوء تفاهم ها برطرف می‌شود.  

مهدیون بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری کرسی های آزاداندیشی سردمدار و پرچمدار است. در سه سال گذشته فقط تیم های دانشگاه آزاد اسلامی با هم به رقابت می پرداختند که با توجه به تاثیرگذاری خوبی که این رویداد داشته، امسال علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت نیز اضافه شدند و اولین سالی است که به صورت مشترک و با محوریت دانشگاه آزاد و میزبانی واحد تهران غرب برگزار می شود.  

وی هدف اصلی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را ترویج فرهنگ گفت‌وگو عنوان کرد و گفت: این رویداد در شش محور در حال برگزاریست؛ بطور مثال در محور سیاسی، دپلماسی ایران در خصوص رابطه با آمریکا یا موضوع حمایت ایران از جبهه مقاومت مورد بحث و گفت‌وگو قرار می گیرد و شبهات برطرف می شود.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این رویداد علاوه بر ترویج فرهنگ گفت‌وگو باعث ایجاد رقابت بین شرکت کنندگان هم می شود و همچنین انگیزه دانشجویان را جهت تفکر، مطالعه و پژوهش بالا می‌برد، لذا سطح تفکر آنها افزایش پیدا می کند و منجر به تعمیق مبانی فکری و معرفتی آنان در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha