• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022619443
  • خبرنگار : 90047

بدهی بیش از ۱۶ میلیاردی فدراسیون ناشنوایان

بدهی بیش از ۱۶ میلیاردی فدراسیون ناشنوایان

رییس فدراسیون ناشنوایان از بدهی بیش از ۱۶ میلیارد تومانی این فدراسیون خبر داد و گفت: این بدهی‌ مربوط به فدراسیون قبل است و سبب شده از نظر اعتباری در اعزام تیم‌ها به تورنمنت‌های برون مرزی دچار مشکل شویم.

مصطفی نکو نعل آزاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی دو ماهی که ریاست فدراسیون ناشنوایان را برعهده گرفتم مشکلات مالی سبب شده تا در اعزام برخی از رشته‌ها به مسابقات برون مرزی دچار مشکل شویم، البته کمبود اعتبارات تنها خاص این فدراسیون نیست و سایر فدراسیون‌ها نیز دغدغه اعتباری دارند. البته تفاوت فدراسیون ناشنوایان با سایر فدراسیون‌ها در جذب اسپانسر است که متاسفانه هیچ اسپانسری حاضر به سرمایه‌گذاری در ناشنوایان نیست و این مساله سبب می‌شود که برای رفع دغدغه مالی خود از خیرین کمک بگیریم.

وی یکی دیگر از مشکلات این رشته را عدم درآمدزایی از طریق آموزش عنوان کرد و افزود: در سایر فدراسیون‌ها با برگزاری دوره‌های آموزشی داوری، مربیگری و... درآمدزایی می‌کنند اما در این فدراسیون دوره‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود و هیچ درآمدزایی از برگزاری کلاس‌های آموزشی نداریم. ما چند رشته‌ای هستیم و تنها منبع درآمدزایی فدراسیون از طریق اجاره زمین چمن فوتبال، استخر و کمک وزارت ورزش و جوانان است که چیزی حدود ۴۰۰ میلیون تومان می‌شود که این میزان مبلغ با اعزام های زیادی که ناشنوایان در طول سال دارد هم خوانی ندارد.

نکو نعل آزاد میزان بدهی فدراسیون را بیش از ۱۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم ۱۶.۵ میلیارد تومان بدهی داشت که این بدهی‌ها مربوط به خرید بلیت، رزرو هتل، هزینه‌ی رستوران، بیمه و... است که متاسفانه انباشته شده است. طی یک ماه گذشته سعی کردم بدهی‌ها را مدیریت کنم و مبلغ یک میلیارد آن را پرداخت کردیم، البته این قول را می‌دهم که تا ۶ ماه آینده کل بدهی‌ها تسویه شود.

رییس فدراسیون ناشنوایان تصریح کرد: این درست نیست که فدراسیون را با کلی بدهی به فرد دیگری تحویل بدهیم، بلکه هر رییس فدراسیونی که می‌خواهد استعفا بدهد یا برود باید فدراسیون را بدون بدهی به فرد دیگر تحویل بدهد تا رییس فدراسیون به جای اجرای برنامه‌ها به فکر تسویه بدهی‌ها نباشد.

وی تاکید کرد: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم خبر داشتم که با چه مشکلات و سختی‌هایی روبرو خواهم شد، وزارت ورزش به من حکم داده تا مشکلات را حل کنم. تلاش خواهم کرد در کنار اجرای برنامه‌ها مشکلات را نیز به حداقل برسانم.

نکو نعل آزاد در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر برای برگزاری بازی های آسیایی ناشنوایان از نظر اعتباری دچار مشکل هستید؟ خاطرنشان کرد: در این مسابقات چون استاندار تهران رییس ستاد برگزاری است و تمام دستگاه‌های اجرایی در ستاد برگزاری مسوولیت دارند، هیچ نگرانی برای برگزاری بازی‌های آسیایی از نظر اعتباری نداریم و بودجه کافی برای برگزاری تزریق می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha