• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403022719701
  • منبع : ریاست جمهوری

در بدو ورود به استان مازندران

رییسی: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است

رییسی: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است

سید ابراهیم رئیسی کشاورزی، صنعت، گردشگری، جنگل، دریا، نیروی انسانی کارآمد و مخلص، دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مراکز علمی، پیشینه و قدمت تاریخی و شخصیت‌ها و مفاخر بیشمار که نه تنها در استان و کشور بلکه در جهان اسلام می‌درخشند را در کنار تاریخ و تمدن و هویت دین‌مدار مردم مازندران ظرفیت‌های قابل توجه این استان برای رشد و پیشرفت عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین سفر دولت مردمی به استان مازندران، کشاورزی، صنعت، گردشگری، جنگل، دریا و به خصوص نیروی انسانی کارآمد و مخلص را ظرفیت‌های ویژه این استان برای پیشرفت اقتصادی توصیف و تصریح کرد: دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مراکز علمی و نیز پیشینه و قدمت تاریخی و شخصیت‌ها و مفاخر بیشمار که نه تنها در استان و کشور بلکه در جهان اسلام می‌درخشند، در کنار تاریخ و تمدن و هویت دینمدار مردم مازندران ظرفیت‌های قابل توجهی برای رشد و پیشرفت این استان هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در سفر اول استانی دولت به مازندران مصوبات خوبی داشتیم که اقدامات خوبی هم در راستای اجرای آنها صورت گرفته است، افزود: در این سفر کیفیت اجرای این مصوبات را رصد خواهیم کرد تا میزان تاثیر گام‌های برداشته شده برای اجرای آنها در رشد و پیشرفت استان مشخص شود.

رئیسی با اشاره به اینکه اقدامات دولت در زمینه ساخت مسکن و ایجاد اشتغال در استان ادامه داد: دولت همچنین توانسته بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی استان را که متاسفانه راکد شده بودند، احیا کند که خود این مسئله فرصت‌های شغلی فراوانی ایجاد کرده است.

رئیس جمهور با عرض سلام و ادب به خانواده معظم شهدا، شهدای سرافراز و جانبازان و ایثارگران استان که همواره برای مازندران و کشورمان مایه افتخار بوده‌اند، اظهار داشت: امیدوارم در این سفر بتوانیم برای تامین بخشی از نیازهای استان که استاندار محترم، نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان، مدیران، نمایندگان، نیروهای مسلح، عزیزان بسیجی و همه مدیران در استان بررسی کردند، تصمیمات موثری اتخاذ کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha