• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403022720093
  • خبرنگار : 71963

به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات؛

نشست صمیمانه رنجبر با مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد

نشست صمیمانه رنجبر با مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران، به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات؛ نشست صمیمانه ای با مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران داشت.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، نشست صمیمانه ای با حضور بیژن رنجبر، قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران، مهندس مصطفی ملکی مدیرکل حوزه ریاست استان تهران، حسنعلی بزرگیان مدیرکل ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی استان تهران، علی اکبر زندی مدیر روابط عمومی استان تهران و مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این نشست صمیمانه، رنجبر قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران، با بیان تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به همکاران این حوزه، فعالیت مستمر و مشارکت همه جانبه را از مدیران روابط عمومی در بحث رسانه و پل ارتباطی دانشگاه آزاد اسلامی با رسانه های ملی خواستار شد.

همچنین در ابتدای این نشست، حسنعلی بزرگیان مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی گفت؛ این اداره کل برای سال جدید برنامه هایی برای تقویت و حل مشکلات روابط عمومی ها در نظر دارد.

در ادامه این جلسه، مدیران روابط عمومی واحدهای استان تهران به بیان شرایط و ظرفیت ها در واحدهای خود و بحث و تبادل نظر در خصوص بهبود بیشتر وضع موجود پرداختند.

در انتهای این نشست، با اهدای لوح تقدیر توسط بیژن رنجبر قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران،  از مدیران روابط عمومی واحدهای این استان تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha