• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403023021648
  • خبرنگار : 80001

/جام رسانه امید/

رییس بنیاد روایت پیشرفت: زیمنس رفت و خودمان بنزین تولید کردیم

رییس بنیاد روایت پیشرفت: زیمنس رفت و خودمان بنزین تولید کردیم

رییس بنیاد روایت پیشرفت ریاست جمهوری گفت: ستاره خلیج فارس بزرگترین مجموعه تولید بنزین است اما مساله اصلی این نیست، عظمت را زمانی درک می‌کنیم که بدانیم زیمنس ایران را ترک کرده بود، یک جوان که در تولید بنزین ستاره خلیج فارس نقش ایفا می‌کرد می‌گوید من اشک‌هایم را می‌شستم تا بتوانیم مشکل بنزین را حل کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حامد تقدیری یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در دومین روز از مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» اظهار کرد: روایت‌ها عرصه‌های حرکت است. غربی‌ها می‌گویند هرکس به ابزار روایت مجهز باشد خیلی کارها می‌تواند انجام دهد. حتی در مواردی که ما نتوانستیم از موضوعات مربوط به خودمان روایت کنیم غربی‌ها آنطور که خودشان خواستند آن را عنوان کردند.

وی افزود: ویژگی شهید آوینی روایتش بود. آوینی کربلای چهاری را برای ما می‌سازد که می‌گوید مردان آسمانی راه‌های آسمان را بهتر از ما می‌شناسند.

وی با بیان این‌که «ما در روایت‌ها بعضا دچار ضعف هستیم» گفت: در اردوها نگاه روایتی را باید جایگزین اردوی علمی کنیم. وقتی سال ۵۷ انقلاب شد آمریکاهایی روی دیوار نوشتند ما به اینجا برمی‌گردیم. اما مردم در تمام عرصه‌ها دفاع مقدس را تکرار کردند.

رییس بنیاد روایت پیشرفت ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: سوم خرداد ۱۳۶۱ همزمان با فتح خرمشهر از مس خروجی گرفته شد. از این روایت‌ها الی ماشاءالله است. ستاره خلیج فارس بزرگترین مجموعه تولید بنزین است اما مساله اصلی این نیست، عظمت را زمانی درک می‌کنیم که بدانیم زیمنس رفته بود، یک جوان که در تولید بنزین ستاره خلیج فارس نقش ایفا می‌کرد می‌گوید من اشک‌هایم را می‌شستم تا بتوانیم مشکل بنزین را حل کنیم.

وی با اشاره به تاخیر بی‌بی‌سی در ارایه اخبار گفت: بی‌بی‌سی می‌خواهد اخبار را روایت کند. ما هم باید به سراغ خبرگزاری‌های روایتی برویم. در گام دوم انقلاب اسلامی، بانوان هم مساله حل کن هستند و هم راوی‌اند. کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود.

رییس بنیاد روایت پیشرفت ریاست جمهوری تصریح کرد: همه عرصه‌هایی که در کشور داریم باید هیات رسانه داشته باشد. هر عزیز رسانه‌ای یک خیمه ابا عبدالله(ع) باشد. نکته دیگر این‌که نسل نوجوان را جدی و تولیدکننده در نظر بگیرید، نه مصرف کننده.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha