• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۳
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403023123323
  • خبرنگار : 71533

وزیر دفاع:

تمام لحظات عمر آیت‌الله رئیسی، معطوف به آسایش مردم و آبادانی کشور بود

تمام لحظات عمر آیت‌الله رئیسی، معطوف به آسایش مردم و آبادانی کشور بود

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی عروج شهادت گونه مقام محترم و مردم ریاست جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

من المومنین رجال صدقوا ما عهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

خادم آستان مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) و رئیس جمهور مردمی و جهادی، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در روز میلاد ثامن الحجج (ع) پس از چهار دهه خدمت صادقانه و تلاش خستگی ناپذیر حین انجام مأموریت، آسمانی شد.

تمام لحظات عمر پربرکت این انسان فرهیخته، مومن و مجاهد یکسره معطوف به خدمت رسانی و آسایش مردم و پیشرفت و آبادانی کشور بود که پس از خدمات فراوان و مخلصانه پاداش و اجر زحمات خود را از پروردگار سبحان دریافت کرد. بی تردید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طبق فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) "با رفتن یک خدمتگزار خللی در سد آهنین ملت حاصل نخواهد شد" و به تعبیر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) " هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی آید" و ایران اسلامی به فضل الهی با قدرت و صلابت هرچه بیشتر به پیشرفت و تعالی خود ادامه خواهد داد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضایعه جانسوز و عروج ملکوتی و شهادت گونه رئیس جمهور محبوب، خدوم، محترم و مغتنم، حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی و فعال امور خارجه، حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و سایر همراهان ایشان را به پیشگاه امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی، تسلیت عرض نموده و اطمینان خاطر می دهد که به یاری و امداد خداوند متعال، تحت زعامت داهیانه و فرامین حکیمانه فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) بیش از پیش به تلاش و مجاهدت مقدس خود در تامین و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha