• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403030100128
  • منبع : یادداشت

یادداشت

"سید مهدی" سایه حاج آقا بود

"سید مهدی" سایه حاج آقا بود

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در جریان سانحه‌ای که برای بالگرد رئیس جمهور رخ داد، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امیر عبداللهیان ، آیت الله آل هاشم ، استاندار آذربایجان شرقی و سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری در حین خدمت‌رسانی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، یکی از همکاران سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری در آستانه برگزاری مراسم تشییع این شهید، دلنوشته‌ای برای همکار شهیدش نوشت که به این شرح است:
شهید موسوی بین بچه های نهاد و بین مسولین استان ها و ... به سید مهدی معروف بود. سید مهدی قبل از اینکه سرتیم حفاظت حاج آقا در آغاز دوران ریاست ایشان بر قوه قضاییه بشود، سرتیم حفاظت آقا عزیز فرمانده وقت سپاه بود .
حاج آقا پشتکار سید مهدی و نحوه برخورد مناسبش با دیگران را دیده بود و از همین جهت از آقاعزیز درخواست کردند که سیدمهدی سرتیم حفاظتشان بشود.
سید مهدی در این مدت، پا به پای حاج آقا بود. ایشان می خوابید ، سید مهدی هم می خوابید، ایشان غذا می‌خورد، سید مهدی هم غذا می خورد و هر کاری که حاج آقا می‌کرد کنار حاج آقا و همراه ایشان بود. واقعا سایه حاج آقا بود ، شما فکر کنید شخصیت بزرگواری مثل حاج آقا رئیسی و سطح تعامل گسترده که با مردم داشت و جا به جای کشور را قدم می گذاشت چه شرایط سخت حفاظتی را ایجاد می‌کند،  اما سید مهدی با حوصله و صبر شرایط را بدون تشنج مدیریت می‌کرد.

در نتیجه همین تعامل با مردم در جریان یکی از سفرهای استانی شرایط به گونه ای شد که سیل جمعیت مقابل ماشین حاج آقا قرار داشتند، سید مهدی برای نجات جان یک پیرزن ماشین ون حامل رئیس جمهور با او برخورد کرد و از روی پای او رد شد و سید مهدی دچار شکستگی شدید  شد . خب سید مهدی می توانست بعد از این حادثه جانبازی بگیرد و بقیه عمر خدمتی اش را در خانه بگذراند، اما عشقی که او به حاج آقا داشت باعث شد که خیلی زودتر از آنچه که مدنظر پزشک ها بود، به کار برگردد. نکته جالب اینکه هم سید مهدی مشتاق بازگشت به کار و قرار گرفتن در کنار رئیس جمهور بود، هم حاج آقا. وقتی بعد از این ماجرا به حاج آقا گفتند که برای شما سرتیم دیگری در نظر گرفتیم ایشان تاکید کردند که کارها فعلا با بقیه محافظان پیش برود تا سید مهدی خوب بشود و به کار برگردد.
سید مهدی و بقیه تیم حفاظت در این چند سال بیشتر از اینکه با خانواده شان باشند با حاج آقا بودند. حاج آقا برای همه ما پدر بود، به معنای واقعی کلمه پدرمان بود برای همین است که بین تک تک اعضای حفاظت علی رغم سختی کار و حتی سخت‌گیری هایی که حاج آقا درباره بحث مشوق های مادی داشت و تقریبا در این مدت تعطیل شده بود، این مصیبت مثل مصیبت از دست دادن پدر است. روحت شاد سردار، روحت شاد سید مهدی عزیز.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha