• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: دانشگاه‌های بین‌الملل
  • کد خبر: 1403030100424
  • خبرنگار : 71603

استفاده از نوآوری برای رفع کمبود نیروی پرستاری

استفاده از نوآوری برای رفع کمبود نیروی پرستاری

دانشگاه باتلر در راستای رفع کمبود نیاز به نیروی پرستاری، برنامه نوآورانه‌ای را برای پرورش نیروی کار در این حوزه راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش ایسنا، این برنامه در اوت ۲۰۲۵ میلادی شروع می‌شود و دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که بر نقش فناوری در دوره‌های دانشگاهی مراقبت‌ بهداشتی و مراقبت جامع از بیمار تمرکز دارند.

دانشگاه باتلر در این طرح یک برنامه مدرک لیسانس علوم پرستاری (BSN) ارائه می‌دهد تا به نیاز آمریکا برای داشتن متخصصان پرستاری کمک کند و آمادگی مورد نیاز برای استعدادهای پرستاری آماده مدرک لیسانس ایجاد کند. هیات پرستاری ایالت ایندیانا هفته گذشته این برنامه چهار ساله را تأیید کرد و برنامه‌ها از اول اوت برای راه‌اندازی در پاییز ۲۰۲۵ میلادی اجرا می‌شوند.

با افزایش سن در آمریکا و افزایش نیاز به مراقبت‌های بهداشتی در این کشور، تا سال ۲۰۳۰ میلادی سالیانه به ۱۳۰۰ فارغ التحصیل پرستاری بیشتر تنها در ایالت ایندیانا نیاز است تا با تقاضای نیروی کار مطابقت داشته باشند. در سطح ملی در آمریکا نیز، ۶۶ هزار درخواست (نه متقاضی) از برنامه‌های مقطع کارشناسی در سال ۲۰۲۲ میلادی به دلیل عواملی مانند محدودیت‌های فضای دانشکده، بالینی و کلاس درس رد شدند. اما برنامه دانشگاه باتلر به رفع این نیاز و پاسخگویی به درخواست‌های پرستاران لیسانس بیشتر در صنعت مراقبت‌های بهداشتی در سال‌های آینده کمک می‌کند.

رابرت سولتیس، رئیس دانشکده داروسازی و علوم بهداشتی باتلر گفت: با ایجاد یک برنامه پرستاری، ما به نیاز آشکار به استعداد پرستاری با تحصیلات عالی در ایالت خود پاسخ می‌دهیم. این مدرک یک گسترش طبیعی از دیگر برنامه‌های برتر دانشگاه باتلر در علوم بهداشتی است، از جمله برنامه های داروسازی و که در سطح ملی مشهور است.

باتلر به دانشجویان پذیرش مستقیم ارائه می دهد، به این معنی که پس از قبولی در برنامه، جایگاهی در شغل پرستاری برای آنها تضمین می‌شود. این اقدام دوره‌های پیش نیاز را حذف می‌کند و از چالشی که با برنامه‌هایی که دانشجویان را ملزم به درخواست جداگانه برای پرستاری در آینده در دوران حرفه‌ای خود می کند، اجتناب میشود. برنامه‌های ورود غیر مستقیم می‌توانند زمان دریافت مدرک را افزایش دهند یا دانشجویان را مجبور به خروج از برنامه پرستاری انتخابی خود کنند.

از آنجا که باتلر در حال ایجاد برنامه‌ای در چنین زمان منحصر به فردی برای مراقبت‌های بهداشتی است، دانشگاه همچنین فرصتی دارد تا برنامه درسی پرستاری را به گونه‌ای طراحی کند که با نیازهای به سرعت در حال تغییر صنعت هماهنگ باشد. کلاس‌هایی در مورد چگونگی استفاده از فناوری برای ارائه خدمات بهتر به بیماران و غوطه‌ور شدن در شیوه‌های کل نگر بیمار، مانند درک اینکه چگونه عوامل اجتماعی-اقتصادی بر نتایج سلامت بیماران تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha