• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030301647
  • خبرنگار : 50589

مطهری: پیکان را خوب می‌شناسیم/ انتظارمان از داوران اجرای عدالت است

مطهری: پیکان را خوب می‌شناسیم/ انتظارمان از داوران اجرای عدالت است

سرمربی موقت تراکتور گفت: می‌خواهیم با کسب نتایج خوب در سه دیدار پایانی، لیگ را در رتبه سوم به پایان برسانیم تا سهمیه آسیایی تیم تضمین شود.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با پیکان تهران اظهار کرد: پیش از همه چیز شهادت ریاست محترم جمهوری و همراهانش از جمله وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت عرض می‌کنم. با توجه به سابقه حضور سه ساله در پیکان، این تیم را به خوبی می‌شناسم و با تفکرات کادر فنی‌اش آشنا هستم. پیکان تیم سخت‌کوشی است و به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهد. آنها برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند و همواره بازی مقابل چنین تیم‌هایی در هفته‌های پایانی لیگ، بسیار سخت است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه پیکان احساس خطر می‌کند، آنان تلاششان را در مقابل ما دوچندان خواهند کرد. حفظ تمرکز تیم در تمام دقایق بازی برایمان حائز اهمیت است. چه گل اول را دریافت کنیم و چه به ثمر برسانیم نباید تمرکز تیم از دست برود. می‌خواهیم در تمام لحظات بر بازی مسلط باشیم.

مطهری با بیان اینکه تراکتور برای کسب سه امتیاز بازی تلاش خواهد کرد، گفت: با توجه به اختلاف امتیاز با تیم سوم، می‌خواهیم با کسب نتایج خوب در سه دیدار پایانی، لیگ را در رتبه سوم به پایان برسانیم تا سهمیه آسیایی تیم تضمین شود.

سرمربی موقت تراکتور بیان کرد: من به تلاش و توانایی تک تک بازیکنانم اعتقاد و اعتماد دارد و برای شرافت خود و فوتبال ایران، با تمام توان خواهیم جنگید تا در پایان فصل، حق به حق‌دار برسد. امیدوارم در مجموع شاهد دیدار خوب و تماشاگر پسندی باشیم تا بینندگان از تماشای آن لذت ببرند.

مطهری درباره تیم داوری بازی با پیکان، عنوان کرد: ما هیچ‌گاه قبل از بازی در خصوص داوری صحبت نمی‌کنیم چرا که این کار باعث به هم خوردن تمرکز آنها می‌شود. تنها انتظارمان از داوران، اجرای عدالت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha