• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030402235
  • خبرنگار : 50589

مطهری: مقابل پیکان بر بازی غالب بودیم

مطهری: مقابل پیکان بر بازی غالب بودیم

سرمربی تراکتور می‌گوید تاکتیک مدنظر پیکان را می‌دانستند و آن را خنثی کردند.

به گزارش ایسنا، پیکان و تراکتور امشب (جمعه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسید. حمید مطهری، سرمربی تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اظهار کرد: بر این دیدار غالب بودیم و بازی تحت کنترل ما بود. استفاده از توپ‌های بلند، حربه پیکان بود که این حربه را می‌دانستیم و به این سبک احترام می‌گذاریم. توپ‌های بلند حریف را کنترل کردیم و از موقعیت‌های خوب خودمان استفاده نکردیم که بارزترینِ آنها، فرصت گلزنی گوستاوو بود.

او با تمجید از بازیکنانش بیان کرد: از بچه‌ها راضی هستم و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم. حق ما در این مسابقه کسب سه امتیاز بود. شاید داوری در هفته‌های گذشته به سود پیکان نبود یا اینکه بتوان گفت این تیم از داوری ضرر کرد. با این حال اینقدر از سوی باشگاه پیکان مصاحبه انجام شد که روی قضاوت موعود بنیادی‌فر تأثیرگذار بود. گفته بودم درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما محمد ستاری در برخورد با سجاد آشوری باید اخطار دوم را می‌گرفت.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: بنیادی‌فر داور اول کشور است و نمی‌دانم صحنه را چگونه نمی‌بیند. صحنه دیگری رخ داد که مشکوک به پنالتی بود. نتیجه را به گردن داور نمی‌اندازم اما توقع داریم اتفاقات خوبی در زمین بیفتد و عدالت رعایت شود.

مطهری با اشاره به دوران حضورش در پیکان عنوان کرد: حدود سه سال در پیکان زحمت کشیدم و می‌دانم این باشگاه به فوتبال ایران کمک می‌کند. زمانی که با مجید جلالی در پیکان حضور داشتیم، جوانان خوبی به عرصه‌های باشگاهی و ملی معرفی شدند و امیدوارم موفق باشند.

سرمربی تراکتور درباره وضعیت مالکیت این باشگاه، پس از انصراف محمدرضا زنوزی از تیمداری مطرح کرد: تمرکز من روی کارهای فنی است و تلاش کردم بازیکنان را سر حال نگه دارم. اشتیاق به بردن را در تیم من دیدید. اطلاعی درباره وضعیت مالکیت باشگاه ندارم و نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم.

مطهری درباره افشای فساد فوتبال ایران گفت: اگر فساد وجود دارد، باید به‌صورت قوی با آن مبارزه شود نه اینکه یک روز شلوغ کنند و روز دیگر فراموش شود.

او درباره دودستگی بین بازیکنان تراکتور، بیان کرد: وقتی تیم من در پنج هفته به سه پیروزی رسیده و یک تساوی مقابل صدرنشین گرفته، چطور دودستگی وجود داشته است؟ همه بازیکنان من ارزشمند هستند اما تیم اصول دارد و باید این اصول رعایت شود.

او درباره رقابت تراکتور و سپاهان برای کسب رتبه سوم جدول بیان کرد: دو هفته دیگر باقی مانده و دیدارهای سپاهان هم سخت است. کارمان را با امید انجام می‌دهیم و انگیزه بالایی داریم. هفته آینده در خانه خودمان بازی می‌کنیم و با قدرت پیش می‌رویم تا بتوانیم مقام سوم را به دست بیاوریم وگرنه هرچه خدا بخواهد. ممکن است نتایج ما بر تیم‌های دیگر موثر باشد و به همین خاطر با شرافت می‌جنگیم.

سرمربی تراکتور درباره توقف استقلال مقابل نساجی و برد پرسپولیس برابر استقلال خوزستان هم گفت: این‌قدر درگیر بازی بودم که فقط نتایج سایر بازی‌ها را متوجه شدم. هر دو تیم قابل احترام هستند و بهتر است من درباره تیم خودم حرف بزنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha